Zdá se, že používáte prohlížeč, jenž nepodporuje aktuální technologie pro zobrazování obsahu na webu. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, jenž dnešní standardy splňuje.

Aktualizovat

Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

Přeskočit na hlavní obsah
  • Praha 3
  • Čistá trojka
  • Mobilní rozhlas
  • Antigraffity program
  • Trhy na Jiřáku
  • Pravidla podporovaného bydlení

A. OSTROMEČSKÁ

Shrnutí:

  • Pozitivní přijetí: Mnoho obyvatel vítá nahrazení nevzhledných betonových city bloků flexi sloupky a zavedení obousměrné cyklodopravy. Návrh na vytvoření dalších parkovacích míst a vyhrazených parkovacích ploch pro kola je považován za pozitivní krok. Někteří by preferovali, aby se flexi sloupky staly trvalými stavebními úpravami, místo aby zůstaly dočasné.
  • Negativní reakce: Existuje výrazná opozice vůči zobousměrnění pro cyklisty a zavedení flexi sloupků. Odpůrci se obávají bezpečnosti cyklistů i chodců a považují změny za nepřehledné a nevhodné. Někteří jsou proti jakýmkoli úpravám pro cyklisty, protože podle nich cyklisté často porušují pravidla silničního provozu. Kritici také poukazují na to, že flexi sloupky mohou být neefektivní a nevzhledné.
  • Alternativní návrhy a úpravy: Někteří obyvatelé navrhují ponechat podélné parkování místo šikmého a zvážit vytvoření cyklopruhu chráněného parkujícími auty. Další podněty zahrnují rozšíření chodníků, zlepšení značení přechodů a instalaci zpomalovacích pruhů. Někteří také navrhují estetické úpravy, jako je nahrazení flexi sloupků zelenými prvky nebo květináči.

Klíčové body:

  • Bezpečnost: Obavy o bezpečnost chodců a cyklistů jsou častým tématem, a to jak ve prospěch, tak proti návrhu.
  • Estetika: Vzhled opatření je důležitý; mnozí kritizují jak betonové city bloky, tak i flexi sloupky za jejich nevzhlednost.
  • Praktičnost: Praktické aspekty, jako je vycouvávání z parkovacích míst, přístup záchranných složek a obecná průjezdnost ulicí, jsou často zmiňovány.

 

1. Nelibí se mi zobousměrnění pro kola a antiparkovací sloupky

2. Rozhodně ne oba směry pro kola

3. Změnu parkovaní vítám. Je ho zde zoufale málo. Flexi sloupky ( jsem povoláním architekt) vidím jen jako menší zlo oproti strašným city blokům. Jsou zbytečné a brání zastaveni třeba sanitky či policie v případě potřeby. Stačí zpomalovací pruhy i jen optické (zebra) na vozovce. S Besipy zásadně nesouhlasím. Mam dvě male a dvě velké děti. A ani pro jednu skupinu z nich to není bezpečnější. Již několikrát mi do vozovky na tzv. weesipu vstoupil, a i se zastavil na telefonu chatující teenager. Který vůbec netušil, že již není na chodníku. Mé male děti to také těžce chápou, ale učím je to. Mate je stejná výška chodníku s vozovkou. Nevědí kde tedy již dávat pozor na auta. Lidé se sluchátky či obrazovkami telefonu se v těchto místech zapomínají v myšlenkách. Snížení rychlosti na 30 km je podle mne nejúčinnější nastroj.

4. Navrhovaný způsob parkovaní a umístěni sloupku vymezujících parkovaní je nevhodné. Ulice je jednosměrná a už teď se spatně vycouvává, když stojíte šikmo. Pokud bude opět objížďka autobusu tak už to autobus bude mít hodně natěsno

5. Současný stav je opravdu hnusný :(

6. Úplně v pohodě

7. Nechal bych podélné parkovaní a udělal protisměrný vyhrazeny cyklopruh

8. Prosím umožnit cyklistům nájezd na Hartigovu, protisměrným cyklopruhem

9. Zamezit parkování vozidel na chodníku v křižovatce pomocí sloupků

10. Zklidnění by pomohlo. Je tu výrazný pohyb chodců. Nahrazení betonových silničních bariér sloupky by bylo také skvělé.

11. Ty bloky jsou umístěny totálně a úplně nesmyslně, stejně tak nahoře v ulici, parkování kol je totálně mimo, protože luxusní parkování kol se stojany a nevyužité je na rohu Žerotínova x Ostromečská. Není řešen vjezd do domu (bývalý neobsloužený hotel) a parkování nahoře v Ostromečské u bývalého hotelu. Celá tato situace znovu redukuje parkování tak jak je (o víkendech. Nic z toho ale neřeší muslimskou modlitebnu o 100 m dál v Roháčově, kdy každý večer parkuje v Ostromečské a okolí cca 30 aut řidičů Bolt a dalších, kteří jdou s ostatními Uzbeky na modlitbu a pak na Hartigovu na jídlo, není pro ně problém ani jednosměrka opačně atd ... Jinak kola v obou směrech tu jezdí normálně a divím se, že bus ještě nikoho z nich nezabil...

12. Místo zobousměrnění ulice pro kola bych zvážiI nakreslit jednosměrný cyklopruh na jednom z chodníků, případně ponechat podélné parkování a auta odsunout směrem do vozovky a nechat jednosměrný cyklopruh chráněný parkujícími auty hned podél chodníku.

13. Potřebujeme širší chodník a méně parkovacích míst, cyklostezka je dobrý nápad

14. Víc parkovacích stání vážně není třeba. Ulice není moc široká, chtělo by to širší chodníky, a ne víc místo pro auta nebo pruh pro kola.

15. V žádném případě nesouhlasím s obousměrným provozem cyklistů. Již nyní porušují pravidla a jsou nebezpeční pro řidiče když

projíždí Jeseniovou prostředkem silnice a ve velké rychlosti až dolu ke školce.

16. City bloky nejsou krásné, ale mohou být nahrazeny šedými, které tolik nekřičí. Zobousměrnění ulice Ostromečská pro cyklisty nedává.

smysl. Zobousměrnění i pro vozidla by ulehčilo nám. Barikád (prodloužená Tovačovského). Parkování cyklistů je možné i nyní.

17. více křižovatek v naší čtvrti taková řešení potřebuje, protože se špatně parkuje v zatáčkách.

18. tato ulice je dost široká na průjezd kol v obou směrech

19. V této ulici často řidiči neví, kdo má dát komu přednost.

20. Ponechte tuto barikádu, místo těch plastových hnusných sloupků, které každý ožrala ničí po cestě domů, a vy pak nejste schopni to ani opravit.

21. Obecně na všech vizualizacích máte modrou čáru průběžnou skrz celou délku bloku. Bohužel to pro řidiče znamená, že tedy mohou parkovat i u stromu, kde nemají dostatek místa a trčí tak do vozovky a blokují průjezd popelářů, hasičů a dalších objemnějších vozidel (už několikrát jsem viděla popeláře couvat). Modrou čáru bych u stromu přerušila, aby bylo jasné, že se u stromu neparkuje. Naopak by se tam hodily nakreslit značky pro parkování motorek, které tak zase nebudou zabírat místa automobilům.

22. jsou to ošklivé prvky, ztráta prostoru pro chodce

23. Naddimenzovaná komunikace pro auta, rohy chodníků by šly protáhnout do křižovatky, mohl by tak vzniknout lepší orientační prostor nebo např prostor na předzahrádku. Takto velkorysá křižovatka jen podporuje nelegální zastavování/parkování a zvyšování rychlosti jízdy.

24. Parkovacích míst by mělo spíš ubývat než přibývat.

25. Lepší by bylo stavebně rozšířit nároží (než flexi sloupky)

26. Maximálně zpřehlednit pro chodce, především kvůli dětem do škol(k)y ...

27. Žádám přechody na všech ramenech křižovatek.

28. Přála bych si v lokalitě více stromů.

29. Nechci obousměrky pro kola

30. Hrozně nepřívětivá ulice pro chodce, spousta mrtvého místa pod bloky .

31. Označení pozor děti v uzbeckém jazyků Retardéry u přechodu V ulici Roháčova retardéry, osvětlený přechod

32. Proč se v navrhovaném řešeni kresli přechod i za sloupky, tedy v podstatě "na chodníku". Přechody u Žerotínovy by mely byt také zkráceny sloupky.

33. Pokud bude vozovka zúžená šikmým parkováním po levé straně Ostromečské, je nebezpečné ji současně udělat obousměrnou pro cyklisty. Bude to stejná situace jako v dolní části Lupáčovy (před policejní stanicí). Tam je to pro nahoru jedoucího cyklistu vyloženě nepříjemné až nebezpečné. Poznámka k cyklistům na chodnících – ti tam nemají jezdit "co nejméně", ale dle zákona vůbec! Je třeba důsledná represe (což říkám jako cyklista, po městě jezdím výhradně na kole, a to denně).

34. Šikmé parkování bych nezaváděl. Je lépe, když zůstane ve vozovce více místa, tím spíš, když tu budou jezdit cyklisté oběma směry.

35. Všechny návrhy jsou super kromě šikmého parkovaní. To mi přijde v rozporu s plánovanou cykloobousmerkou.

36. Ponechal bych podélné parkování, šikmé bych nezaváděl.

37. Výměna bloků za jine bariery se mi zdá jako super nápad, teď je to nevzhledné.

38. Změna podélného parkování na šikmé není doporučovaná praxe.

39. Hnusné zábrany.

40. Jestli nebudou cyklisti obousměrně moc.

41 .

42. Jako barikády proti tankům dobré. Upravit stavebně, případně nehradit černými sloupky.

43. Netřeba komentovat – ideální (návrh) -to místo dobře znám.

44. Opravdu je tohle hezké řešeni? Jako opravdu si to někdo mysli?

45. Prosím o cykloobousměrku i v Roháčově (široká část)

46. Nesouhlasím s návrhem obousměrnou ulicí pro kola.

47. Jdete do háje s těmi betonovými zábranami a jinými zelenými plastovými kokotinami ve vozovce. Tohle je doslova překážka ve vozovce, co tam nemá co dělat.

48. Nechápu, proč by se měl měnit režim parkování z podélného na šikmé. Před přechod bych přidal alespoň retardér, ale spíš bych uvítal vyvýšení celé ulice na zklidnění provozu.

49. Je třeba zakázat jízdu cyklistů po chodnících.

50. Fandím zoubousměrnění pro cyklisty v Ostromečské i zřízení parkování pro kola. Pouze u šikmého parkování si kladu otázku, zda je skutečně nutné zavádět v Ostromečské šikmé parkování. Např. na Praze 1 vidíme v některých lokalitách řešení, kde je mezi chodníkem a v protisměru parkujícími auty zřízen cyklopruh. Volba takovéhoto řešení by v této ulici podle mého názoru rovněž pomohla řešit cyklistickou dopravu a zároveň přispěla ke zúžení vozovky, které by nabádalo ke zpomalení.

51. Nahrazení city bloku flexi sloupky fajn, cykloobousměrka jednoznačně plus. Ale změna podélného stání na šikmé, když na druhé straně je kolmé stání mi přijde v cykloobousměrce nepřehledná a potenciálně nebezpečná. Ponechal bych podélné stání, aby cykloobousměrka byla širší a přehlednější. Do nově značených míst pro parkování kol by to chtělo umístit stojany.

52. Na místech pro parkování pro kola podle mě často parkují i motorky i když pro to nejsou tato místa určená, bude tedy možná potřeba posílit kontroly?

53. Nahrazení betonových bloků je výborný nápad, stejně jako parkování pro kola. Jen by bylo skvělé opravdu nahradit dočasné sloupky trvalou stavební úpravou co nejdříve.

54. Upřímně se mi víc líbí ty city bloky než flexi sloupky

55. Nahrazení city bloku perfektní.(vizuální sjednocování parkování pro kola je hezký záměr, bohužel z praxe v Praze jsou i cyklostezky užívány jako parkoviště pro auta, ale ano.

56. Změna vozovky, odstranit žluté bariery, zvýšit vozovku, zamezit parkovaní v křižovatce, bezpečný pruh pre cyklistov

57. Na fotografii je na rohu Roháčovi ulice vidět hodně koloběžek. Ze zkušenosti vím, že jsou tam často odkládány. Jak se zabrání tomu, aby nebyli odkládány mezi flexi sloupky. Bude možné parkovat koloběžky i v nově vymezeném prostoru pro parkování kol?

58. Nechci více aut, už jsou všude. Severní chodník Roháčovy podél parkoviště je nepoužitelný, máte to na obrázku jinak. To byste měli řešit, ne přidávat další auta. Radši dejte do Ostromečský stromy! Hnusný reklamní panel na podstavci na rohu u paneláků.

59. nikdy se tu necítím dobře

60. Parkování pro kola na rohu a u chodníku obecně je bezpečnostní riziko: nedá se počítat s tím, že je lidé postaví podle pravidel a že je auta a motorky nesrazí. Např. i ve chvíli, kdy jde kolem chodec. Spíše je potřeba kontrolovat, aby cyklisté a koloběžkáři nejezdili po chodníku, neparkovali před vchody do domu, ale aby jezdili po místech k tomu určených a kola si brali s sebou do svých bytu, příp. firem a úřadu. Chodci zde už tak mají těžký život.

61 . odstranit betonové ohraničení

62. Zbytečné

63. NE! Nikdo zde na kole nejezdí.

64. Zbytečně moc parkovacích míst. S méně/žádnými parkovacími místy by byl úsek přehlednější.

65. Vzhledem již v této době problémem s nedostatkem parkovacích míst, mi nepřipadá vhodné vymezovat zde parkování pro kola, pro které nevidím žádné využití.

66. Nezřizovat šikmá parkovací stání stejně jako v západní Evropě, nebezpečné pro cyklisty.

6 7. Stání pro kola má mít stojany a oficiální možnost stání motorek

68. Odstranění City bloků ani případně jiné stavební úpravy vozovek a chodníků není jistě nutno vázat na zavedení zóny 30 km/h.

69. Nesouhlasím s průjezdností kol obousměrně

70. Šikmé parkování prosím ne. Vycouvávající řidič přes sousední auta často nic nevidí. Když musí být parkování, tak kolmé s povinností do parkovacího místa zacouvávat. Viz. https://mapy.cz/s/bobenolege Nebo nechat podélné. Palec na nahoru za cyklisty obousměrně.

71. Ideální by bylo, aby Ostromečská byla po celé délce obousměrná pro kola a navazovala na cyklostezku podél Vítkova

72. Myslím si, ze parkovaní pro kola nebude příliš využívané vzhledem k tomu, že se na Žižkově opravdu hodně krade. Zároveň to, že vzniknout 3 místa navíc je super, ale stále obecně je tech míst pro auta opravdu nedostatek.

73. Viz komentář u první otázky.

74. Když budou auta parkovat šikmě budou zase hodně zasahovat na chodníky, když ta nebudu sloupky. Taky nevím jak se auta a obousměrně kola na zúženou ulici vejdou. To není nic proti cykoobousměrce, ta by byla super.

75. Ano, tady je to fakt humus.

76. Parkování kol těsně před přechodem může řidičům bránit ve výhledu na přechod – přecházející dítě vysoké jako zaparkovaná kola.

77. Místo sloupků udělat prodloužený chodník zkracují délku přechodu, zvýšený obrubník. Sloupky nejsou estetické a brání volnému

pohybu chodců. Ubrat pár míst pro auta a vysadit stromy.

78. Mezi ty žlutočerné betonové bloky by se dala krásně zaparkovat motorka nebo kolo.

79. City bloky úplně zrušit, nemají žádnou funkci, v křižovatce se parkovat nesmí obecně, takže tam žádné auto ani stát nebude. Flexi sloupky jsou hlavně v noci velice nepřehledné, díky odrazkám vytváří les jasných bodů, ve kterých se obtížně hledá průjezd, v tom i ten dementní beton je lepší

80. Nechal bych podélné parkovaní, už takhle auta zabírají většinu ulice

81 . komunikace bude potřeba opět opravit po rekonstrukci Hartigovy ulice, je v dezolátním stavu způsobené jízdou MHD

82. Toto řešení je jak za krále Klacka ... možná funkční, ale naprosto nevzhledné a budící dojem, že jde o dočasné řešení.

83. Prostor je ohrazen již dlouho, ale sdílená kola a koloběžky překáží stále na chodníku. A obousměrný provoz cyklistů zde již jistě je, za posledních 14 dní jsem jich tady potkal „ v protisměru" 5 a to v současnosti zde jezdí i autobus.

84. Bylo by dobré nasvítit přechod i s Ostromečské

85. Ty betonové bloky jsou doopravdy hnusně vyhlížející. Bylo by fajn se jich provždy zbavit. Ale, zelené flexi sloupky mi taky nepřipadají o moc lepší. Jak jsou vyrobeny, tak vypadají neuvěřitelně levně a moc respektu k účastníkům provozu to nevydává.

86. V úseku Rokycanova – Hartigova obnovit obousměrný provoz. Jinak nahrazení betonu plastem je ok.

87. Betonový zátaras je zbytečný. A cokoli se dělá pro cyklisty, je to zbytečné. Stejně jezdí po chodnících, protože je za to nikdo nepokutuje.

88. Zobousměrnění ulice mi nepřijde moc bezpečné, protože když odbočujete a proti vám najednou vyjede cyklista, tak je to fakt peklo ... už teď si cyklisté jezdí, jak chtějí. Co se týče navýšení parkovacích míst jakýmkoliv způsobem, tak to bych přivítala v celé této lokalitě. Zaparkovat zde je totiž nadlidský úkon.

89. Ty city bloky jsou opravdu ošklivé. Jinak jsem s místem spokojená. Když není přesměrována doprava z ulice Koněvova, je to klidné místo. Nejvíce se mi na Praze 3 líbí upravené záhonky s květinami.

90. parkovaní by mohlo být na obou stranách podélné a dosadit stromy

91 . Velmi zajímavé je, z jakých zdrojů byly city bloky financovány.

92. Zpřehlednění bude super

93. Zrušit city bloky, jsou nebezpečné

94. V pohodě

95. Kontrolujte prosím parkovací karty, nedá se tam zaparkovat v neděli večer

96. Je to dobře, city bloky vypadaly hrozně.

97. Pozitivně hodnotím zejména nahrazení betonových bloků a zobousměrnění pro kola.

98. Zmiňujete, aby cyklisté nemuseli jezdit po chodnících. Pokud tak činí, dopouštějí se přestupku Dle vyhlášky je cyklista jedoucí na kole účastníkem silničního provozu a na chodníku, když jede nemá co dělat . Na chodník: muže s kolem, pokud ho vede. Pokud nezavazuje na tuto část cely vyhrazený pruh pro cyklisty, je tento úsek zbytečný komfort bez celkového konceptu.

99. Obdobně jako v sousedních ulicích Žerotínova, Roháčova, Zelenky Hajského, ... ) zeleň – stromy buď v příšerných neudržovaných plochách země, nebo v klecích, které postupně odpadávají, jak je ochcávají psi.

100. Při pohledu na křižovatku se může jevit všechno relativně v pořádku (a vycházím-li z toho, že řidič má aspoň povědomí o přednosti zprava), ale v reálu to dost často nefunguje. Tady se mi navíc překvapivě dostkrát stalo, že proti mně vyjelo auto v protisměru Jel jsem zespodu z Hartigovy a někdo si chtěl zkrátit cestu). Otázkou je, jestli by se sem vlezl mini kruhový objezd nebo takový ten kulatý kamenný květináč doprostřed. Každopádně viditelná cedule STOP pro Roháčovu by mohla pomoci.

101. Souhlas

102. Rozhodně nesouhlasím s umístěním antiparkovacích sloupku, v prostoru mezi sloupky se jen hromadí nepořádek. který nikdo neuklízí, zároveň často brání průjezdu, či otáčení IZS.

103. Nevím, proč dělat parkovaní pro kola, většina lidu si kola nosí domu (sklep/kočárkárny)

104. Zákaz parkovaní koloběžek na chodnících

105. Podporuji odstranění city bloků, sloupky bych je nenahrazoval. Regulace provozu kol je irelevantní, cyklista na ně nehledí. Podporuji změnu parkování na šikmé. U křižovatky Ostromečská-2erotínova bych obnovil parkovací místo před přechodem, city bloky jsou zde zbytečné a viditelnost dostatečná.

106. antiparkovací sloupky jsou jen menším zlem. Možná by stálo za to řešit to něčím hezčím (květináče s keři/stromy např.?)

107. Koloběžky překážejí.

108. Nápad dobrý, ale nevím, jestli bude šířka ulice dostatečná, když bude parkování změněno z podélného na šikmé a zároveň se zavede obousměrný provoz pro cyklisty.

109. Ty bloky jsou skutečně strašidelné . Fakt hrůza pro trvalé řešení.

11 O. Nesmyslné zobousměrnění pro kola, jako v celé Praze! Vznikají velmi konfliktní situace, jelikož cyklisté jsou bezohlední a nedodržují dopravní předpisy.

111. Úpravě rozumím z hlediska chodců a cyklistů, ALE šikmé stání však zúží průjezd ulicí, např. pro hasičskou techniku – několikrát jsem byla svědkem toho, že hasiči jeli k požáru krokem, protože z obou stran ulice byla zaparkovaná auta, a i když byly uvnitř modré čáry, hasičské auto mělo co dělat, aby projelo. Podobně popelářské vozy. Konzultovala se úprava se záchrannými sbory?

112. často používané zelené flexi sloupky jsou podle mě odporné

113. Souhlas, současné betonové city bloky v sobě vytváří zákoutí, kterým nerozumím já ani děti. Pozn. na fotce je pěkně vidět zaparkované koloběžky, které překáží chodcům na chodníku i na přechodu – častý jev a často je přesunuji, když jdu kolem.

114. "Žaloudkovi pyje" jak jsou tyto sloupky často nazývány jsou nedůstojné a esteticky nevhodné. Prostor mezi nimi je zbytečný a je to je sloupková exhibice. Rozšiřte chodníky v místě křižovatek a snižte hranu.

115. V návrhu chybí další dva potřebné protiparkovací sloupky na Ostromečské přímo před informační cedulkou "Ostromeč" a cedulí "Zákaz vjezd u všech vozidel. Stejně jako na druhé straně u plotu parkoviště za značkou "Zákaz odbočení vlevo“. Auta zde parkují více méně vždy a výrazně zde zhoršují rozhled po celé křižovatce.

116. Celou ulici Roháčova platí přednost zprava. Chtělo by to lepe vyznačit – lidi jedoucí dolu Roháčovou mají pocit, že mají přednost.

117. Ostromečská x Roháčova: Zóna 30 souhlas. Sloupky místo city bloků souhlas. Obousměr pro cyklisty v Ostromečské URČITĚ ne! Cyklisté to mohou objet stejně jako auta, provoz cyklistů v protisměru je nebezpečný i pro ně!

118. nedostatek parkovacích míst (aktuální průjezd autobusů a s ním snížený počet parkovacích míst a zvýšený hluk ani nebudu komentovat)

119. Zelené sloupky mi nebudou vadit, ale kola tam nechci, bude jenom bordel, jak s koloběžkami

120. Pěkně hnusný :)

121. Nevidím to jako dobrý nápad

122. Flexi sloupky se snadno urazí, ale žlutočerné zábrany jsou velmi nevzhledné!!

123. Úplně skvělý návrh. Děkuji.

124. Tohle je taky geniální, ta jednosměrka. Dříve to bylo mnohem přehlednější. Nechápu proč tu nezůstala aspoň hlavní. Po umožnění parkovat i podélně na pravé straně není skoro vůbec vidět, jestli tam jede auto. Již několikrát mě zde málem někdo naboural.

125. Nejsem nadšený z navýšení počtu parkovacích míst. Přijde mi, že to je právě problém, který stále řešíme. Místo těch tří míst by se mi líbilo třeba pitko a lavička

126. Nevytvářel bych 3 nová parkovací místa, situaci s parkováním je třeba řešit koncepčně jako celek. Například zvýšením cen parkování v ulicích a zvýhodněným parkováním na parkovištích mimo ulice. Jinak super řešení, líbí se mi.

127. Stav na fotografii je na první pohled odpuzující a nepatří do moderního evropského města

128. Hlavně si přeju, aby z chodníku nebyla parkoviště. Chodníky mají být široké.

129. Rozhodně vítaná změna. Usiloval bych o co nejestetičtější variantu, která by se vyhnula betonovým zátarasům a možná i sloupkům, ale upřímně neznám možnosti.

130. Dát pryč ty zbytečný zábrany.

131. V pohodě parkování na modré jen pro 1 auto na byt. Město má být vzdušné-pro život, a ne kličkovat mezi auty.

132. Nejsou semafory

133. Sloupky prosím ne. Jsou nyní již na křižovatkách v Jeseniově, a vadí větším autům, jako popeláři, nebo případně během rekonstrukcí Hartigovy.

134. hlavně vyřešte parkování řidičů voltů, kteří jezdí do mešity. dále pak parkování o víkendu, jako rezident mám problém najít místo, protože tu parkují mimopražští+ bolte z mešity.

135. Určitě vítám odstranění těch nevzhledných panelů a výměnu za sloupky. Ideálně však za nic nebo za kus zeleně/stromků třeba i ve visutých květináčích. Více parkovacích míst fajn, ale radši bych podélné parkování udělala jen na jedné straně a místo druhé dala cyklopruh. Oboustranný průjezd kol je ok, ale v úzké ulici k bezpečí cyklistů nepomůže.

136. Cyklopruh zde opravdu není třeba

137. Při procházkách s vnoučkem jsou tohle strašně nebezpečná místa, výhled skoro žádný ... Protahování se mezi zaparkovanými auty v křižovatce

138. Nechala bych podélné parkování, šikmé je nepříjemnější pro přecházení

 

Login