Zdá se, že používáte prohlížeč, jenž nepodporuje aktuální technologie pro zobrazování obsahu na webu. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, jenž dnešní standardy splňuje.

Aktualizovat

Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

Přeskočit na hlavní obsah
  • Praha 3
  • Čistá trojka
  • Mobilní rozhlas
  • Antigraffity program
  • Trhy na Jiřáku
  • Pravidla podporovaného bydlení

CHCETE NÁM K PROJEKTU JEŠTĚ NĚCO SDĚLIT?

1.          V lokalite bydlim. Mame 4 deti, jezdime na kole. Jako pesi a cykliste se zde citime pohodlne. Jako cyklista a rodic zasadne nechci, aby me deti jezdili na kolech v protismeru v uzke jednosmerne ulici proti autum a nechci aby je to nekdo ucil. Problemy s parkovanim však citim citelne. Navyste prosim parkovaci mista. Postavte parkovaci dum. Dekuji.

2.          Sice je to spis pro magistrat prahy ale – rezidenti si plati parkovani a pak prijedou a v jedne ulici stoji vedle sebe 7 carsharingovych aut ( ktera neplati v podstate nic) a vedle 5 Bolt aut- hodlate s touto situaci neco delat????

3.          Zajímali by mě finanční náklady z veřejných peněz na tyto úpravy. Kdybyste to nechali být, udělali byste líp.

4.          Jedná se o velmi důležitý projekt. Pevně doufám, že se vám podaří vše zrealizovat.

5.          Tato opatřetí považuji za nedostečná – zbytečně mírná. Je nutné omezit prostor, který je na ulicích v obytném bloku vymezen pro auta, což je momentálně 90 %. Cílový kompromis by byl třeba 50 %, nikoliv se hádat o každé jedno parkovací místo. Cyklo-zobousměrnění je sice fajn, nevím, kde se bere představa, že cyklisté s takovou radostí budou jezdit Žižkovem nahoru a dolu. Mnohem víc by pomohlo zobousměrnmiot Roháčovu, aby v Ostroměčské nebylo nutné překonávat dost nepříjemné převýšení. Pak by to asi někdo reálně využil. V důsledku uvedená opatření k lepší cyklomobilitě nijak nepřispívají. Aspoň já tam třeba jedu denně a nic se pro mě nezmění, budu dál jezdit Hartigovou. Parkování pro kola má potenciálně smysl, pokud tam je kolo kam zamknout. Jinak se jedná jen o zóny, na kterých se shromáždí koloběžky, nebo je zaberou časem auta, jako se v Biskupcově – tam je to opravdu nanic.

6.          Omezení rychlosti mi přijde nadbytečné. Nemám pocit, že by se v oblasti jezdilo rychle.

7.          Celý plán jednoznačně podporuji, je nutné část prostoru, který je nyní dominantně věnován autům, předat k využití chodcům a cyklistům.

8.          Prosím věnujte se také křižovatce Ostromecska Jeseniova, opravdu velmi špatný výhled při vyjizdeni do/prejizdeni Jeseniovy.

9.          obecně mi přijde, že zrovna do této zóny jen dávat cedule 30 nic moc nezmění (kromě mnoha dalších nových značek) - stejně se tam ani nedá rychleji než 30 téměř prakticky jezdit, i kdyby někdo chtěl a nemám pocit, že by tam nyní někdo častěji 50kou projížděl, i kdyby chtěl (já tam určitě jezdím i teď všude 30 a méně). To už by mi větší smysl dalo udělat z toho obytnou zónu

10.        Prosím nezapomínejte na okolí Komenského náměstí. Je tam škola, velká fluktuace aut a v ulici Českobratrská nejsou nejlépe řešené přechody.

11.        Váš projekt je blbost!

12.        Uz aby to bylo

13.        Kultivace veřejného prostoru je jistě potřeba, jako vhodnější bych ale viděl opravu dlažeb chodníků, odstranění ohavných “bezpečnostních” prvků (citybloky, balisety, …) apod. Nákladné úpravy křížení rozbitých ulic jen zvýrazňují zanedbanou údržbu.

14.        Projekt bohužel vůbec neřeší problematiku tranzitní dopravy, která extrémně zatěžuje rezidentní komunikace Roháčova a Jeseniova. Z obou ulic jsou alternativní trasy k Hartigově (bez ohledu na aktuální rekonstrukci). Postupně rostoucí hustota automobilové dopravy v těchto ulicích celkový/kýžený dopad zóny 30 sníží, nebo eliminuje.

15.        Jakakoli zona bez vynuceni jejiho dodrzovani nebude fungovat, viz Karlin, kde auta v cyklopruzich beztrestne parkuji

16.        Velice dobrý projekt, v této zóně mají být podporování pěší a cyklisté na úkor aut.

17.        Prosím o spuštění diskuze i s magistrátem ohledně zklidnění Hartigovy ulice. Ocením, pokud do toho magistrát pořádně "řízne" a odhodlá se k první vlaštovce právě u nás :)

18.        Místo tisíce sloupků by bylo fajn, kdyby ta pravidla někdo aktivně vymáhal. Bude tam MP odtahovat, měřit rychlost? Jinak se nic nezmění.

19.        řada opatření není nutná a je úplně bláznivá, hraničí to s neodpovědnými investicemi, které situaci zhoršují, jsou nekomplexní a rozhodně nepřispějí k dostupnosti parkování, větší bezpečnosti a průjezdnosti ulic. Každý večer je tu nelegálně parkováno, ježděno v protisměru a nerespektovány pravidla provozu, zavedení Zóny 30 nic nezmění, a to vůbec nic. Bydlím tam a situace je každoročně horší, blokuje dopravu a opatření vydávaná za pozitivní jsou nesmyslná nebo nepřinesou skoro nic.

20.        Dekuji za vasi iniciativu spravnym smerem.

21.        V této lokalitě je obecně třeba udělat něco pro bezpečnost chodců. Auta jezdí rychle, přechodů je málo, auta si zabírají veškerý veřejný prostor (např. parkováním na chodníku). Jedná se o lokalitu mezi dvěma parky, takže je zde hodně rodin a dětmi a nyní jako maminka s kočárkem nedělám nic jiného, než kličkuji na chodníku mezi zaparkovanými auty a hledám bezpečný přechod, kde často musím i dlouho stát, než mě někdo vůbec pustí přejít. Nechci si ani představit, jak hrozné to musí být pro lidi s omezenou mobilitou. A je pravda, že se mi už několikrát stalo, že mě nějaká babička na ulici poprosila o pomoc s přechodem přes ulici.

22.        Ano, bylo by vhodné, aby navrhované úpravy provozu a věci s tím spojených podával navrh nekdo, kdo v přesně v této lokalitě žije. Kdo se zde pohybuje jak pěšky, tak autem a je každodenní součástí všech problémů. Pak by úpravy dávaly větší smysl.

23.        Bylo by dobré realizovat změny, které nejsou jen vykřičenými požadavky menšiny ale soustředit se na získání potřeb a realizovat takové, které jsou ve prospěch většiny.

24.        topografie naší čtvrti ztěžuje cyklistiku. Zaměřte se prosím na opatření na pomoc chodcům a omezení dopravy.

25.        Považuji za mnohem efektivnější zřizovat vyvýšené křižovatky oproti plošnému zavedení 30km/h. Jednak fakticky zabrání rychlejší jízdě v místech nejčastějšího přecházení (zatímco závodníci si s cedulí nebudou lámat hlavu), hranice chodníku se dostane na úroveň parkujících vozů, takže jsou chodci včas vidět, mnohem lépe bude dodržována přednost zprava a zároveň to řidiče po celé délce ulice nenutí držet auto na druhém rychlostním stupni (hlavně ve stoupání), kde spotřeba a tím pádem i emise jsou až dvojnásobné. Špinavá okna mám už dostatečně. Samozřejmě chápu, že cena takové úpravy je mnohem vyšší, ale nedělá se jen na jedno léto.

26.        Chtěla bych bezpečnější přecházení i v Hartigově ulici (další 2 přechody pod Ohradou). Myslím, že ostrůvky u přechodů jsou nedostačující pro bezpečnost chodců. Často tam řidiči jedou výrazně přes 50, což je v místě přechodů opravdu nebezpečné.

27.        Pokud někde chcete ubírat parkovací místa, tak je také musíte někde jinde nahradit! Pokud máme platit za parkovací oprávnění, musíte přeci obyvatelům to parkování také umožnit!!

28.        Dělejme ty zóny co nejméně průjezdné, aby do nich vjížděli ideálně jen rezidenti. Děkuji, že radikálně zlepšujete život na Praze 3.

29.        Rozumné by bylo najít řešení, jak zvýšit parkovací kapacitu pro residenty, než zbytečně ubírat parkovací místa.

30.        Bylo by super dát sloupky i kolem cyklo pruhu na Jeseniove, aby auta neparkovala v něm a zejména na přilehlém chodníku, který je každodenním najížděním aut zdevastován

31.        Super projekt, toto měl být už 10 let standard ve všech městských částech, snad se to podaří na trojce a další se inspirují

32.        Doufám, že se podaří prosadit.

33.        Dekuji za iniciativu! Prosim vic takovych i v jinych castech P3.

34.        Prestaňte laskave se svymi zelenymi experimenty,kterymi vase pidistranucka terorizuje mlcici vetsinu.Pokud se vam zde nelibi,odstehujte se za svymi soudruhy na Letnou.

35.        Klidně by mohl být mnohem víc ambiciózní! Ač se jedná o pozitivní změny, jsou stále relativně drobné...

36.        Prosím rozšiřujte tento projekt i do dalších oblastí.

37.        Prosím udělat ještě víc cykloobousmerek

38.        Místo flexi pevné sloupky. Zavedení modálních filtrů. Důsledné vedení přechodů v úrovni v chodníků, zvýšení vozovky. Prvky zeleně v rámci zpomalování dopravy – truhlíky jako bariéra pro vjezd vozidel apod. na chodníky

39.        Jen houšť :)

40.        Kdyz jedu na kole v jednosmerce a jeste v protismeru tak mam jeste vetsi strach než normalne z obousmerne ulice. Pro ridice je to mnohdy prekvapeni že se cyklista vyriti v protismeru. To jedu radsi po chodniku, ohleduplne. O to vic kdyz se jede s detmi, to bych po silnici nejel a pojedu po chodniku vzdy.

41.        Neblázněte s úpravou vozovky pro kola, soustřeďte se na chodce.

42.        Rozhodně dopravní situaci řeším. Jediným místem, kde může syn bezpečně přejít, je mezi auty. Na přechodu mu ještě nikdo nezastavil. Řídící Boltu neznačí české značky. To že se zde objeví policie jednou týdně, neřeší tragédii, kterou vidím z okna. Nikdo z nich nerespektuje pravidla. Proto retardér, semafor, nápisy v jejich jazyce nás mohou ochránit. Část Roháčova – Ostromečská je uzbeckou čtvrtí.

43.        Cyklo obousměrný provoz považuji za nebezpečný pro cyklisty i pro řidiče. Pokud není řešené území pro cyklisty cílovou destinací, tak raději použijí Vítkov nebo Parukářku pro objetí řešených ulic. Sám na kole jezdím včetně centra Prahy a můj názor vychází z vlastní zkušenosti.

44.        Do zóny 30 má být zahrnuta i slepá část ulice Lukášova přiléhající k Vítkovu. V minulosti tu byla vytvořena poněkud absurdní pěší zóna, která ve slepé ulici nedává příliš smysl a je vyznačena hned čtyřmi dopravními cedulemi, vzdálenými od sebe tak asi dvacet kroků. Pevně věřím, že k těm cedulím nepřibydou další, označující i zónu 30. Absurdita by byla dokonána. Navrhuji raději zrušit i tu pěší zónu a odstranit zcela nadbytečné antiparkovací sloupky.

45.        Budu ráda, když v dané lokalitě opravíte vozovky, tak aby byly sjízdné pro všechny. Stávající stav je minimálně 10let alarmující

46.        Chtelo by to tato opatreni tealizovat rychleji a vsude

47.        Moc diky za tuto iniciativu, aby mesto bylo primarne pro lidi.

48.        Ty cykloobousměrky v severojižních ulicích uvítám, až povrch ulic nebude připomínat tankodrom :) Jinak si nejsem jistý, jestli je takový problém jet o ulici vedle.

49.        Děkuji za Vaši práci, všechna navrhovaná řešení přispějí k mému příjemnějšímu životu v této čtvrti!

50.        - Doufám, že podobným způsobem bude co nejdříve upravena i část Žižkova kolem mého bydliště (ul. Husinecká). - Proč není obousměrný průjezd pro cyklisty navržen rovnou ve všech ulicích? Stejně se to bude dít a není to problém. Toto řešení je dost polovičaté a nepřehledné. - Parkování pro sdílená kola a koloběžky všude navrženo dost podměrečné – viz to, jak podobná místa ne/fungují na Praze 2 nebo Praze 7 - kol a koloběžek je často mnohem víc a pak "přetékají" na přilehlé chodníky a přechody. - Flexi sloupky nebrání zásobovacím dodávkám je jednoduše přejet a ohnout. A časem takto nejspíš úplně zničit. Proč není alespoň část z nich řešena také litinovými sloupky?

51.        Oháníte se snížením hluku o 75 %, ale to, že jste v bytech pro socky (které se přidělují většinou rodinám s dětmi)udělali nejlevnější podlahy bez ohledu na kročejový hluk a tím jste snížili komfort bydlení všem sousedním bytům, to vám nevadí a pan Ruth, který o tom ví a chybu přiznává o nápravě neuvažuje. Zajímavé, že v rámci dopravy považujete snížení hluku za důležité, ale v rámci bydlení na starousedlíky serete, hlavně že si může pan Ruth napsat do ročenky, že jste úspěšně zabydleli cca 130 rodin znevýhodněných na trhu s bydlením. Pokrytci.

52.        Byl bych ambicióznejší v cyklo úpravách, vyhrazený pruh i kdyby jedním směrem by byl lepší než jen malůvky na silnici

53.        Neustupovat autům. Možná by bylo řešením dávat parkování na modré jen jednomu autu na byt.

54.        Preji hodne stesti! Ac sam obcas pouzivam ve meste automobil, verim, že lide pohybujici se pesky nebo na kole by meli mit ve meste mnohem vice prostoru, nez dnes.

55.        Jsem zrakově a sluchově postižený senior, notorický chodec, auto nemám…na kole bych jezdila, kdybych toho byla zdravotně mocna... Mé preference jsou tudíž jasné a mohou být až extrémní...

56.        Pro chodce jsou nebezpečné zejména přechody tam, kde se auta mohou rozjet (např Jeseniova od Domažlické po Želivského). Jinde fakt problémy nejsou (bydlím na místě 30 let). Omezení na 30 km je fajn, ale jedna věc je umístění značek, druhá pak vymáhání tohoto omezení. Když už dnes třeba jezdí auta v protisměru Zelenky-Hajského do Jeseniovy a houby se jim děje.

57.        Denne jezdim do prace na kole a zobousmerneni Hajkovi a Zelenky Hajskeho je super, jeste by bylo dobre stejne poresit ulici pred Billou, kde semuze clovek napojit na cyklostezku kolem vitkova, ale jenom v jednom smeru, bohuzel, jsem pro ulici Lukasovu a Blahoslavovu zobousmernit, Lukasova je dost nebezpecna, zejmena kvuli parkovacim stanim po obou stranach.

58.        možná by to celkově chtělo popřemýšlet ještě o zpomalovacích polštářích na kritických místech

59.        Na papír se vam to dobře kreslí ale je vám uplně jedno, kde se bude dát parkovat. Nenabízíte žádné řešení, když neustále ubíráte místa k stání. Díky IPRu a městské časti Prahy 3, zastavi developer cele nákladove nadraží a Ohradu. Hrozivě se zhorší průjezdnost, dopravní situace, parkování a Praha 3 pouze zvětší kanalizaci pro developera, a to je celé vaše řešení. Vymyslet zabradlíčko a přidat chodníček. Potom se polácejte po zádech s architektem. Velký smutek. P.S: Vchody do metra na Jiriho z Podebrad jsou ukazkou nezkušenosti nebo arogance architekta. Původní řešení zahrnovalo kryté schody a čistý design...běžte se tam projit za sněžení nebo deště.

60.        Asi se na to dívám z pohledu řidiče, ale když objíždím ulice už po čtvrté a není kde zaparkovat, každý úbytek parkovacích míst mě štve. Je naprosto nesmyslné jezdit parkovat až na Jarov nebo na Olšanskou. To nemusím mít auto a o to zřejmě jde!!!!

61.        Už nyní se v ulicích jezdí pomalu vzhledem k přednosti zprava. Určitě 30 problém s řidiči, kteří nerespektují zákon to nevyřeší. Kola zde vidím minimálně. A to jsem kolo využívala, využívám MHD, a v současné době jsem odkázaná po úrazu na auto, a je to to nejhorší co mě potkalo. Není kde zaparkovat, a vy chcete zase ubírat místa. Proč???????

62.        Tema melo byt zavedeni 30. Se kterou teda naprosto nesouhlasim. Nakonec tu jen resite, kam umistite zelene plastove pindoury, odeberete parkovaci mista a zavedete umisteni koloveho srotu pred krizovatly kde ridicum aut davate pokuty a soukromnikum s cyklo-kolobezkovym smogem to povolujete. Kdybyste opravili normalne silnice a naucili se primarne vy chodit a jezdit tak nemusi byt takove picoviny zneprijemnujico zivot pro vsechny

63.        Děkuji všem zúčastněným za snahu o alespoň částečné zlepšení této ostudné situace.

64.        Obecně bych rád řekl, že fandím iniciativě zklidnit provoz motorových vozidel v této lokalitě, resp. zvýšit komfort a bezpečnost chodců i cyklistů.

65.        spíše bych raději viděl upřednostění většího množství parkovacích míst, třeba převáděním podélně parkovacích míst na příčná a zrušit nepoužívané či duplicitní chodníky

66.        Možná to s tím tolik nesouvisí, ale bylo by super, kdyby se v budoucnu podařilo propojit Ohradu s cyklostezkou procházející Starým Vítkovským tunelem a vedoucí až na Hlavní nádraží. V ten moment by pro mě bylo konečně smysluplné používat v naší čtvrti kolo bez rizika, že mě u toho někdo srazí na silnici. Moc díky za vaše úsilí a těším se na výsledek!

67.        Bomba. Děkuji, že to řešíte. Doufám, že se v dohledných letech dočkám řešení cyklodopravy, tak jako to znám osobně z Berlína.

68.        Díky za snahu zpříjemnit celou čtvrť a udělat ji víc "městskou"

69.        Rád bych Žižkovem jezdil na kole, ale dokud to tady nebude fungovat jako např. v Amsterdamu, kde jsou cyklostezky až za parkovacími místy pro auta vedle chodníku, tak si to moc netroufnu. Zejména s dětma. https://maps.app.goo.gl/2GjbiSpviwgMP8HZ8 https://maps.app.goo.gl/WyrrmgYivEUXkJZM8 Obě ulice mi přijdou +- stejně široké, ale jedna je mnohem přívětivější. Pojďme to dělat pořádně prosím.

70.        Nejsem fanda všeobecného zvyšování bezpečnosti. Příliš snahy o bezpečnost může u nejzranitelnějších účastníků provozu vyvolat až falešný pocit bezpečí a přestat si všímat okolí, což vede k tragédiím.

71.        Myslím, že cyklisté využívají i jednosměrné ulice obousměrně.

72.        Jen 4 cyklosměrky, to je výsměch! Tranzit v Jesenince vůbec neřešíte! Měli byste prostě jeden úsek Jeseninky zavřít pro auta, aby si tam auta nezkracovala cestu. Kdy se dočkáme nějaký pěší zóny jako ve Vídni? Nebo superbloku jako v Barceloně? První cykloulice jako v Berlíně? Víte, co je modal filter? Kdo tohle schvaluje?! Komu můžu přijít vynadat?

73.        již provedené i navrhované změny ve mně vzbuzují pocit, že jako chodec mohu být alespoň na stejné úrovni důležitosti jako řidiči automobilů

74.        Po letech pro chodce na chodníku nepřáteského prostředí kvůli bezohledným zaparkovaným i rychle jedoucím autům super!!!

75.        Jsem ráda za dotazník

76.        V principu nemám problém s větším prostorem pro chodce, ale rozhodně nesouhlasím se zavedením maximální rychlosti 30 km/h v celé oblasti. Pokud vím, nedochází v oblasti k žádným zásadním nehodám chodec/vozidlo a pro zavedení 30 km/h není žádný relevantní důvod.

77.        Je fajn že se snazite vyhovet chodcum. Jako chodec to ocenuji. Ale proste ne za cenu sebrani desitek parkovacich mist. To je opravdu hloupe reseni…

78.        Vítáme ho a dekujeme za něj! S jistotou se zlepší kvalita života a bezpečnost ve čtvrti.

79.        Velmi, ale opravdu velmi mě zlobí plánované úbytky parkovacích míst. Již teď je to na hraně kapacity. Občané evidentně chtějí využívat své vozy, tak nerozumím tomu, proč to omezovat. V lokalitě bydlím už mnoho let, pohybuji se tam pěšky i autem a až na pár drobností nevidím důvod něco měnit. Nikdy jsem ani já ani členové mé rodiny neměli pocit, že bychom byli jako chodci nějak ohroženi. Změny ano, smysluplné vítám. Úprava křižovatky s Ambrožovou kousek výš se povedla, i s tím zvýšením v pořádku. Ale ubrat někde třicet(!) míst? Prostě ne.

80.        Celý projekt je naprostý nesmysl. Cyklistů zde v celé lokalite jězdí asi stejně jako potkáte sněhuláků v létě. Prostor pro pěší je naprosto dostačující a v pořádku. Žiji v lokalitě celý život a od dětství nebyl problém.

81.        Prosíme o zvážení zavedení omezení rychlosti na 30 i v Roháčové ulici, zejména mezi ul. Hájková a Domažlická, kde auta nepřizpůsobují rychlost obydlené lokalitě. Celá Roháčova ulice bývá řidiči často používaná jako obcházková trasa Hartigové ulice, zejména v ranních hodinách, kdy je Hartigova ulice celá ucpaná. Žádáme o zvážení opatření pro zklidnění dopravy v celé Roháčove ulici, zejména pak: - zavedení rychlostního limitu max 30 km/h - zvýšení úrovně terénu v křižovatkách v Roháčové ulici, které by mohli fungovat jako zpomalovací prahy, jako jsou bežně úžívané v jiných městských částech (Vinohrady, Dejvice, apod.)

82.        Budou na nových místech pro parkování kol umožněno parkovat i motocycklům? Ve výhledu překáží jen marginálně více a nikde v této oblasti vyhrazená místa pro motocykly nejsou. Automobilisté bývají agresivní, když motorka parkuje v modré zóně, tak to motorkář/skútrista radši nechá na chodníku a stání na chodníku taky není úplně ideální.

83.        Chtělo by to větší odvahu a dělat větší veci. Dělat participaci kvůli tomuhle.

84.        Odpověď na otázku č, 19 jsem zvolil pouze z toho důvodu, že je nutno nějakou odpověď zvolit. Rád bych místo toho uvedl, že za smysluplné považuji vyvážené řešení pro chodce i motoristy. Neboť každý chodec je i pasivním (spolujezdec) nebo aktivním (řidič) motoristou.

85.        Jsem chodec, řidič a jezdím MHD a v současné době nepohyblivý člověk odkázány na auto kdy mě vozí po doktorech a je to hrůza , jak není kde zaparkovat. Myslíte na tato situace????

86.        Proč není cykloobousměrnost plošná, proč se vybírají jen nějaké ulice? Opravdu úzká je Kališnická, a některé úseky přiléhající k Rokycanově.

87.        V projektu nevidím řešní úseku mezi Jeseniova 34 až po 52, kde je chodník jen na jedné straně a druhá strana je zabraná auty a kontejnery. toto je opravdu nedořešené místo ulice Jeseniova. Chybí zde i místo pro kontejnery a chodci často chodí po ulicí místo po chodníku. přednost zprava zde dlouhodobě řidiči nedodržují. Nestálo by za úvahu na pravé straně doplnit chodník tak aby navazoval na malý kousek zeleně a změnit parkování na podélné? Případně parkování zrušit úplně? Město zde má k dispozici stále ještě volné podzemní garáže. obecně děkuji za velmi dobrou iniciativu!

88.        Mělo by se myslet na řidiče a potřebu parkování. Celá koncepce je jednostranná a neucelená, zaměřená jen na jednu/dvě skupiny obyvatel – chodci, cyklisté

89.        Zóna 30 skvěle – ano prosím, velmi oceníme. Úbytek parkovacích míst se mi naopak ani trochu nezamlouvá, už ted je potíž najít místo.

90.        Díky že se snažíte s tím něco dělat!

91.        Přemýšlejte spíše o přidaní parkovacich mist než o ubirání. Platime si parkovani na p3 ale kolikrat neni kde zaparkovat

92.        Bylo by z mého hlediska dobré dohlížet na dodržování rychlosti, to se že zóna zavede ještě neznamená, že bude rychlost dodržována, doufám tedy, že to bude v rámci projektu ošetřeno.

93.        Cyklistika je rekreační sport, její podíl na pražské dopravě je srandovní.

94.        Kdyby bylo vyřešeno parkování, pak by některé věci smysl dávaly…co je velmi nesmyslné, je jeden jízdní pruh u zastávky Biskupcova, když už to tak je /chápu rozšíření zastávky, ale šířka ostrůvku je přehnaná…/ proč nám není dána možnost najet na část chodníku/sloupky posunout cca o metr/, někde uprostřed zastávky, tak aby auto bylo možné objet…abychom si vyložili velký nákup, ledničku, prášku atd., neřešitelné je třeba stěhování, vyvážení např. věci při úklidech sklepů. vyložení kočárku s děckem, příjezd, odjezd lidí nemocných s pohybovým ústrojím, sám sem měl možnost po totálce kolena několikrát před půl rokem vyzkoušet, není možné na delší dobu v takto frekventované ulici zastavit …jak mi řekl jeden makléř, snižujete to i možnost prodeje bytu v tyto části ulice…označení “spíše nesmyslné” sem označil z toho důvodu, že nenabízíte náhradni řešení parkování…a pražské cyklostezky? Naprosto nevyužívané…Praha není pro cyklisty bohužel kopcovitým terénem zajímavá. Například Jeseniova ulice z centra, to už musí být pro opravdu zdatného cyklistu…

95.        Zavedení zóny 30 je v pořádku. V ostatních otázkách prosím neterorizujte většinu, která má potřebu zaparkovat své auto, které z nějakého důvodu potřebuje. Dělejte politiku pro občany, a ne pro své menšinové zelené. Jezděte si na kolech, ale nevnucujte to ostatním. Kdyby to chtěli dělat, dělají to i bez vás.

96.        Pro kola by bylo dobré udělat predlazdeni a rekonstrukci vozovek. Inspirace v Kodani, kdy ročně redukují 2-5 % míst pro auta. Například v zimne se v této lokalitě 40 % vozů nehybe týden až dva. Opravdu jsou potreba?

97.        Co furt mate s tema flexi-sloupkama? To jste vazne tak zaujati proti autum, že tam radsi budete mit tento zeleny nesmysl, nez jedno parkovaci stani, ktere treba muze pomoc matce s kocarkem zaparkovat nedaleko od sveho bydliste? Vzpamatujte se!

98.        Zavádět 30 plošně je nesmysl. Zvýší se jedině emise z aut, která se budou ploužit i v místech kde to není třeba. Zúžení silnic a do toho zavedení obousměrných jízdních pruhů pro kola je holý nesmysl. Teda pokud za cíl není, aby se zvýšil počet bouraček cyklistů s auty.

99.        Omezení rychlosti na 30 km/h je i na kola moc pomalé, z kopce dosahuji 55 km/h, hrozí nadměrné opotřebení brzd.

100.     Návrhy jsou snaha pouze šikanovat řidiče, kteří jsou i obyvateli... Smutné na tom celém je, že tu každý nadává na problémy s parkováním, ale tím, jak se otázky podávají, bude hodně lidí vidět jen ty chodníky a bezpečnost a to všechno a vůbec si neuvědomí, že po realizaci budou mít ještě větší problém parkovat než dnes. Nejlépe na tom jsme asi ti, co máme parkování v suterénu domu, nebo kdo parkuje v nitrobloku, tací klidně zruší veškerá parkovací místa v okruhu 20km protože je sami nepotřebují a jsou sobci. Obousměrné jednosměrky pro cyklisty je vyloženě zrůdnost, jezdím tam i na kole, nikdy by mě nenapadlo jet v protisměru jednosměrkou, i když třeba mohu, víc nebezpečná věc je snad jen před stanicí metra Vltavská

101.     Držím palce ať to vyjde. Jsem přesvědčen, že projekt zvedne kvalitu života obyvatel Prahy 3 a jsem velmi vděčný, že se tím zabýváte

102.     navrhuji instalaci zrcadla minimálně do křižovatky Jeseniova x Ostromečská.

103.     Bylo by moudré při zavedení zóny se zamyslet na rekonstrukcí povrchu komunikací, které jsou zdevastované objízdnými trasami v souvislosti s generální opravou Hartigovy v posledních letech a letos. Stav povrchů je neúnosný a vytváří celou řadu nebezpečných situací.

104.     Vidím jako velmi nebezpečné i při rychlosti 30 km zrušení přechodů, resp. možnost přecházet kdekoliv přes vozovku, chodci se budou bezstarostně vrhat do vozovky a řidiči budou mít peklo. Když někdo vstoupí do vozovky i při rychlosti 30 těsně před auto bude problém reagovat.Nikdo nemyslí třeba naopak na starší občany , kteří se musí pohybovat auty. Vše jen pro cyklisty a chodce.

105.     Řidiči musí ,,měli by" dodržovat pravidla, ochranu chodců a usnadnění jejich pohybu chápu, ale možná by bylo na čase začít také řešit chování a dodržování pravidel cyklisty. O sdílených kolech a koloběžkách nemluvě.

106.     V celé zóně ani jejím okolí není jediná veřejná dobíjecí stanice pro elektromobily.

107.     Při instalaci pevných překážek pro auta myslet na to, že může nastat situace, kdy musí zablokovanou lokalitou projet auto - např. IZS a měla by ta možnost být – třeba složitě po chodníku a přes park, ale měla by být!!!

108.     Obecně mě štve "cykloteror" a neustále se snižující počet parkovacích míst. Cyklisté si dělají co chtějí, jezdí po chodnících vedle cyklopruhů. Štve mě, že je málo policistů sledujících dodržování silničního provozu a bezpečí pěších v ulicích Žižkova. A štve mě "podvod století", Vaše "slavné" modré zóny, které neslouží pro komfort rezidentů, ale jen pro vybírání peněz za parkování. Drahá opatření, mnohdy zbytečná a ne příliš efektivní... ty utracené peníze by se mohly využít ve prospěch života nás občanů Prahy 3 smysluplněji – viz výše - kdybychom měli pocit bezpečí v oblasti kriminality a řidičů a cyklistů nerespektující pravidla a značky.

109.     Všechny vaše plány směřují akoráte k znepříjemnění parkování všech, kdo tady bydlí. Po opravě ulice Koněvova v její dolní části ubylo značné množství parkovacích míst a totéž se stane po dokončení oprav její horní části. Snažte se vatvořit nová místa na parkování. Možná u křižovatky Ohrada, kde staví zase nějaká budova, mohlo být parkoviště...i ta zábavná zóna pro rodiče s dětmi byla lepší než nějakej barák!!!

110.     V této lokalitě je naprosto zbytečná třicítka, ani se zde víc jezdit nedá. Nelíbí se mi, že tento projekt výrazně omezuje parkovací místa a že nás majitele vozidel označuje pan radní Žaloudek jako neohleduplné. Už aby byly volby a tenhle zelený mor nahradil někdo normální, pro koho není majitel vozidla nepřítel.

111.     Neubírejte parkovací místa pro auta, už tak máme problém zaparkovat.

112.     Skoro všechny úpravy končí tím, že je mín parkovacích míst pro auta. Již teď je těch míst nedostatek. Skoro pokaždé hledám místo a jedu vícekrát kolem bloku. Jak budete řešit tento problém??

113.     Z hlediska kvality zivota a dopravni dostupnosti je nejvetsi problem cele lokality ranni spicka, kdy kolony aut obcas stoji od Florence az na Ohradu. Omezeni rychlosti na ulici Hartigova by mohlo motivovat ridice zvolit jinou cestu, proto by bylo dobre tuto ulici začlenit do zony 30. Dalsi moznost je zamezeni najizdeni aut na silnici Wilsonova z ulice Husitska. Ridici by pak najizdeli na Florenci, kde by nemuselo tolik zatizit spoje MHD. Aktualni reseni benefituje lidem, kteri projizdeji na ukor zminene zony, ktere se tyka tato anketa.

114.     Nyní je již nedostatek parkovacích míst a ještě se chystáte další odstranit.

115.     at uz to je, prechazeni s obrubniky je narocne

116.     Velke diky za proaktivitu a navrhy co nejlepsiho reseni pro obyvatele. Pekny den preji, Jana Nova

117.     Bylo by dobře udělat více parkovacích míst u Vítkova, nebo zvětšit moznu zónu parkování na Domažlicke – Hartigove

118.     Cykloobousměrky nedávají smysl, jelikož zde doposud cyklisté jezdí, jak se jim zachce a převážně po chodnících. Zavedení zóny 30 je v takovýchto oblastech základ a tuto změnu uvítám, spíše se divím, že tu ještě nejsou – jejich dodržování je však téma samo o sobě. (zkušenost s obojím z Holešovic)

119.     podporuji zřizování cykloobousměrek. je to výhodné pro cyklisty i řidiče i pěší – cyklista zmizí z chodníky. na silnici jsou ve vzájemném kontaktu – je to ještě bezpečnější než stejnosměrný provoz. vždyt i pěším turistům se říká, at chodí proti.

120.     V okolí chybí dobíjení pro elektrická auta.

121.     Přestaňte vymýšlet blbosti a dělejte pořádnou práci... stále mluvíte něco o zmenšení emisí atd.…ale tím že plánujete 30 po Praze tím určitě emise nezmenšíte... při 30 km rychlosti auto nejenže městem projíždí delší dobu ale při tak malé rychlosti vyprodukuje daleko větší množství škodlivin...takže by jste se měli zaměřit na něco jiného,smyslupného a ne vymýšlet nesmysli.

122.     Dokud nemáte řešení pr úbytek parkovacích míst, neubírejte další, už tak je tu deficit. Pokud se nepostaví párovací dům pro místní, nebo podzemní garáž (což s ohledem na stáří a zastaveno čtvrti nejde), tak je blbost kroužit kolem bloku a flexibilních sloupků a parkovišť pro kola 5x, než mi někdo uvolní parkovací místo.

123.     Některé stavební úpravy smysl dávají, ale rozhodně nesouhlasím s tak masivním úbytkem parkovacích míst. V této oblasti je celkově nedostatek parkovacích míst proto bych navrhoval, za každé zrušené parkovací místo vytvořit alespoň dvě nová. Co se týče parkovacích míst pro cyklisty tak to je totální nesmysl!

124.     Dekuji

125.     Uvítala bych ještě zobousměrnění ulice Jeseniova pro cyklisty.

126.     Konecne! Prosim vsimnete si take zasadne oblasti mezi Rokycanova-Jeseniova-Bahoslavova-Hartigova. O snizeni rychlosti na 30 a lepsi rozhledy na prechodu uz piseme dlouho! Gymnazium, Skolka, Dum seniorů, rezidencni ctvrt s parkem a vekym pohybem deti <3 Dekujeme!

127.     Bezpečnost chodců obzvláště před školami je jasné. Avšak nenavazujicí cyklostezky a široké a nevyužívané chodníky na úkor plynulosti provozu jsou kontraproduktivní . Stačí se podívat na Hartigovou ulici , kdy jsou rozšířené chodníky , které jsou na svou šířku chodci nevyužívané a naopak problém s parkováním se z této ulice posunulo do sousedních ulic , což už nikdo neřeší . Určitě jsem jako rezident , chodec cyklista i řidič pro zlepšení , ale ne na úkor jeden druhého . Pracuji , přijedu domů a hledám dlouhou dobu parkovací místo , které jsou většinou zabrané auty s jinými než pražskými/ mezinárodními SPZ. Po dokončení bytových komplexů na Nákladové nádraží Žižkov se situace ještě zhorší . Navrhuji nejprve koncepčně vyřešit parkování (třeba parkovací dům např. na Ohradě ) a teprve pak je možné diskutovat o vašich návrzích )

128.     Dobře, že se o tuhle část Žižkova staráte.

129.     Část Žižkova, která se řeší v tomto dotazníku, je víceméně obytná. Primárně by tedy mělo jít o to, jak to udělat, aby tu byl příjemný komfort bytí a nesnažit se protěžovat nejrychlejší průjezd oblastí za každou cenu. Třicítka má jednoznačně smysl.

130.     Udivuje me co dokážete za vymyslet z našich daní a cim jste schopni se zabývat. Je to tragédie. Na Praze 3 to vypadá jak před 40lety, nejste schopni zajistit ani řádný úklid chodníků a jen otravujete a znepříjemňujete lidem život.

131.     Nechapu redukci parkovacich mist na ukor cyklistu a chodcu kdyz uz tak neni kde parkovat ani ted. Stejne tak nechapu vice prechodu a barier kolem nich kdyz v planu je zmineno ze 30 by bylo zavedeno i kvuli tomu, aby se naopak prechody zrusily a lide mohli prechazet kdekoliv.

132.     Nesmyslny projekt.

133.     Pokud na Praze 3 hodlate snižovat pocet parkovacích mist,kterych tu je uz i tak nedostatek,tak by bylo vhodne pro rezidenty zřídit parkovaci dům nebo něco v tomto smyslu. Platíme rocni poplatek a casto uz nyni nemáme kde zaparkovat.

134.     Nesouhlasím se snižováním parkovacích míst, jelikož nedostatek parkovacích míst vnímám jako problém daleko závažnější, než otázky viditelnosti – ve zmiňovaných ulicích v praxi není možné jezdit zásadně rychleji než 30, problematické řidiče tato úprava nijak neovlivní. Naopak bych ocenil inteligentí přístup ke zvyšování počtu parkovacích míst, jako šikmé stání a vyznačení parkovacích míst bílými čárami.

135.     zóna 30 je z mnoha důvodů pitomost. Přestaňte se snažit regulovat lidem život pomocí krátkozrakých plošných opatření neschopných diferencovat jednotlivé bezpečnostní, environmentální či jiné situace. Činíte hodnotám, které se snažíte chránit, medvědí službu.

136.     Obousmernost je nebezpečná k množství zaparkovanych aut a minimálními výhledu. Ubírají se další a další parkovací místa na úkor zvětšování chodníku v místech s minimálním výskytem chodců.

137.     lepší podmínky pro chodce – ANO začít preferovat cyklodopravu - URČITĚ NE ubírat už tak málo parkovacích míst - NE

138.     Zaměřte se prosím na neukaznene cyklisty, je to opravdu problém anekdoty ho neřeší. Řešíte auta, ale to, že cyklisté predjizdi auta po chodníku ne? Tam kde je cyklopruh jezdí po chodníku, prejizdeji z ulice na chodník, nedodržují žádné pracvdla!

139.     Obecne je cela anketa zavadejici tj se snizenim rychlosti je nutne souhlasit ale dramatickym snizenim parkovacich mist ne. Dale anketa spojuje reseni, ke kterym se neda nic rict napriklad jizda na kole v obou smerech s brutalnim ubytkem parkovacich mist atd Navrhovane reseni neprichazi s nicim novym a bohuzel negativne ovlivni zivot lidem v danych ulicich.

140.     Uvažuje se v lokalitě nějaký parkovací dům? V ulicích je často nedostatek stání, proto aktuálně parkujeme na nezastavěné parcele mezi Ostromečskou a Billou. Po dostavění bloku budeme muset hledat jiné řešení.

141.     Ještě vyřešit "divoké" parkování v ulici Pod Parukářkou, kam se rádi schovávají ti, co nechtějí platit parkovné na placeném parkovišti.

142.     Určitě bych nesnizovala počet parkovacích míst, nad přechody bych zavedla vsude dobre osvětlení a nepovolila bych parkovani v modrých zónách od 18:00 do 7:00 pro ty, kdo zde nebydlí.

143.     Držím palce, doporučuji projektantovi být v lokalitě pár dní mezi 7-9 ranní, a 13-17 odpo, a pozorovat toky lidi. Stačí na to pár dní, a hned bude mít větší přehled. Jediné kde bych ubral je chodník oboustranný v Jeseniove, tam podle mě potřeba není. Fandím vám. A děkuji že se nás obyvatel ptáte!

144.     Autor projektu by se měl více věnovat zajištění parkovacích míst než zvýhodňovat cyklisty, kterých v této lokalitě stejně moc nejezdí. Je to ale celopražský problém, který nastolilo už minulé magistrátní vedení, které místo aby řešilo problémy s dopravou, sbírá body za cyklistické stezky a instalování plastových sloupků. Odbornost vedení dopravního odboru je nulová a dopravní situace v Praze se tímto neustále zhoršuje.

145.     Obousměrné cyklostezky jsou obecně fajn, potíž je s cyklisty, a především s koloběžkáři, kteří takto projíždějí i běžné jednosměrky a nezaznamenala jsem žádný postih takového jednání... Podobné je to s chodci, pokud bez rozmyslu vyrazí a považují svou přednost za absolutní, k čemuž by zóna 30 mohla bohužel přispět, pak je před nehodou neuchrání nic ani flexi sloupek ani řidič, který pojede krokem. Nezdá se mi vhodné, aplikovat plošná řešení na větší oblasti. Např. obousměrka pro cyklisty v Lukášově ulici by mohla být problém s ohledem na frekventovanost ulice kvůli Bille. V jiných ulicích to třeba komplikace nezpůsobí, ale to není snadné odhadnout, protože se tam třeba zrovna často nepohybuji. Přemísťování kontejnerů z chodníku na ulici, někde to vadit nemusí, někde to může zhoršit výhled řidičů i chodců... Jako velké riziko úprav parkování vidím průjezdnost pro odvoz odpadků a záchranných složek. Péče chodce je jistě důležitá, ale je třeba hodnotit situaci i z pohledu řidičů – většina rezidentů vystupuje v obojí roli.

146.     zaridte vic parkovacich mist, prodavate parkovaci karty ale parkovat se neda. je porad zacpa takze stejne se vic nez 30 km/h jet neda. jen pridate znacky, kterych je tu uz ted milion

147.     Pozn. k místům pro parkování kol – v této oblasti bydlím a denně z ní jezdím na kole do práce a s dětmi do školky (také jezdí na kole). Myslím si úpřimně, že v nově navržených místech pro parkování kol nebude nikdo parkovat. A. Soukromá kola – chybí stojany, aby tam šlo kolo zaparkovat a o něco ho zamknout. B. Sdílená kola / koloběžky – pokud nemají žádnou povinnost na vyhrazená místa kolo dát, budou jako nyní na chodníku. Teoreticky by na těch místech mohl být pilotně cyklobox, ale ten je velký a bude překážet, takže ani to ne. Obecně zkušenost k parkování kol – stojany nejsou skoro nikde, ani před potravinami, max. před poštou. Zamykám kolo o co se dá. A co stojany u základních škol nebo ve školách – také nejsou, ve školce je dvůr, do školy už děti na kole chodit nebudou, protože kolo nebude kam dát. Cykloobousměrky – super, funguje v Karlíně lépe než na Žižkově. Ještě by mi dávalo smysl povolit jít na kole po chodníku Jeseniovou ulicí směrem do kopce – je to ohleduplnější vůči řidičům, kteří v úzké ulici nemusí za cyklistou čekat, protože se nedá předjet. (To bych obecně povolil na všech cestách do kopce, kde jdu raději po chodníku, abych neblokoval dopravu. Byť porušuji předpisy, plynulost dopravy a bezpečnost je mnohem vyšší).

148.     Už takhle je zde těžké zaparkovat, na hlavní se taky uberou místa a vy byste furt ubírali další. Tohle vymýšlí jedině ten, co to tu vůbec nezná, nežije tu a neví co to je najít parkovací místo odpoledne. A to jsem převážně chodec s kočárkem a ani jednou nebyl problém se tu pohybovat i s kočárkem. Chodci mají taky mozek a mají koukat na cestu a vyhodnotit situaci sami a přejít, když je to možné. Co se tyče kol, cyklistů je tu jak šafránu, všude hloupé cyklopruhy bez cyklistů

149.     Prosím o řešení bezpečnosti a omezení dopravy v oblasti Jeseniova 4-6 u školky.

150.     Děkuji, že se projektem zabýváte, v této lokalitě dává zóna jednoznačně smysl. Doufám, že jí časem Hlavní město Praha podpoří omezením rychlosti i v této části Hartigovy.

151.     Nevšiml jsem si, že by např. v Lukášově ulici (před Billou) cyklisté jezdili po chodníku. Pokud tu něco po chodníku jezdí, jsou to buď zahraniční turisté, nebo pracovníci doručovacích služeb na koloběžkách. Zásadně nesouhlasím se zprovozněním Lukášovy ulice pro cyklisty, popř. koloběžky oběma směry. Auta to dokáží objet, a tak věřím, že cyklisté také.

152.     Stále se rozšiřují chodníky, které nejsou využívány na úkor parkovacích míst. Jaké máte řešení?

153.     Již nyní nemohou automobily zrychlovat na více než 30 km/h, s výjimkou Jeseniova

154.     Plánujete zajistit parkovací místa jinak,když se stále ruší a platí se za parkování?

155.     Moc se mi líbil nápad z participativní procházky na "zarolování dopravy" - tj. ještě větší práci se směrností ulic v oblasti tak, aby se nedal celý úsek projet rovně Jeseniovou, protože tam skrze to auta jezdí hodně rychle. A přála bych si víc pro cyklisty obousměrných ulic.

156.     S pozvolným rušením parkovacích míst v průběhu posledních let v uvedené lokalitě bych uvítala výstavbu parkovacího/ích domu/ů. Zároveň navrhuju instalovat flexi sloupky (příp. představit jiná opatření - kontrola Městskou policí) před soukromé garáže a garáže, které pronajímá Praha 3, protože vjezdy do nich jsou pravidelně blokované nesprávně parkujícími auty (úsek Roháčova 34-46 pravidelně blokován uzbeckými řidiči Boltů, který se sjíždí do přilehlého centra Uzbeků, vjezd do garáži v ul. Komenského náměstí blokován rodiči Hudební školy, vjezd do soukromých garáží v ul. Lukášova pravidelně blokován auty). Také bych uvítala vyznačení parkovacích míst, které by byly v určených časech (napr. 8:00-18:00) vyhrazeny čistě pro dodávky pro rozvoz zboží (PPL, GLS) s tím, že večer by byly k dispozici pro parkováni rezidentů.

157.     Dalsi ubirani parkovacich mist jednoznacne nezlepsi situaci v dane lokalite, uz tak je obtizne zde zaparkovat.

158.     Sloupky a balisety na každém rohu jsou vizuálně otřesné. Snaha rušit neustále další parkovací místa bez náhrady jsou vůči rezidentům (platícím parkování, daně za PHM) s alternativou několika jednotek drahých garáží velmi nefér. Spousta řidičů (včetně mě) používá auto na opuštění Prahy (pátek-neděle), bylo by tak skvělé udělat parkoviště například na Želivského, pro odstavení auta na celý týden, to by se najednou uvolnilo parkovacích míst v ulicích. Bohužel nic takového neexistuje a jen se stále ubírají místa a zároveň se prodává víc parkovacích povolení.

159.     Dekuji za tento projekt, ktery dle me ma nesporne vyhody pro kvalitu zivota v oblasti a je v souladu s trendy rozvoje zapadnich mest. Drzim palce s jeho prosazenim

160.     Zona 30 ci obytna zona za me musi byt, ale ne za cenu ruseni parkovacich mist. Zkuste se tady podivat nekdy vecer, zjistite, kolik je tu aut a jak to vypada na chodnicich a prechodech.

161.     Snažte se prosím parkovací místa spíš vytvářet, a ne je ubírat. Situace s parkováním je již teď tragická.

162.     Zóna 30 je dobrá ale rušit parkovací místa je nesmysl. My jako rezidenti nemáme kolikrát kde zaparkovat, protože v Jeseniově parkují z Želivské a z Basilejského náměstí.

163.     Mockrát děkuji za možnost se jako místní občan bydlící mnoho let v oblasti vyjádřit prostřednictvím této ankety k návrhům ke zřízení zóny 30.

164.     Sorry běžně nerad kritizuji něco, na co nemám řešení, ale věci kolem dopravy se na Praze 3 spíše zhoršují. Nebo to je možná špatně komunikováno. Chápu, že spoustu věcí podléhá vyhláškám a různým směrnicím a nařízením, ale stejně se nemůžu zbavit pocitu, že se zde někdo snaží spíše prosazovat svoje anti auto postoje a na úkor kol. Jasně kola jsou pro město záchrana, ale jsou lokality, kde to dává smysl, ale dělat ze Žižkova Karlín? Na Žižkově potkat někoho na kole je spíše náhoda a určitě to takové úpravy nezlepší. Nebo jo? Třeba se pletu, ostatně jsem jen programátor a třeba mám jen značně zkreslenou realitu. Ale i tak by myslím pro zlepšení dopravy a parkovaní na Praze 3 šlo s trochou snachy opačným směrem udělat mnohem víc. Co třeba nastříkat pruhy na to, aby si někteří jedinci nedělaly 2 m z každé strany? Co z šikmo-kolmého stání udělat kolmé stání?

165.     Přijde mi, že celá čtvrť tím ožije a hodně se na to těším. Zároveň bych si přál, aby to nebyl jen takový ostrůvek, ale navazovalo to na další městské části. Nedávno jsem zde bydlel a nyní tudy 2-3x týdně projíždím na kole do práce. Každé zvýšení pocitu bezpečí vítám

166.     Aboslutní vrchol všeho.

167.     V zajmu vsech obyvatel a ridicu vas zadam, abyste tyto levicove pociny neprenaseli na lidi, kteri uz ted nemaji kde parkovat a kde zeji mista pro kola a motorky neustale prazdnotou. Pokud se chodec nebude chovat jako idiot, nic se mu nestane.

168.     Jsem rád, že se snažíte takovýto projekt realizovat ?

169.     Zóna 30 na Roháčova a Jeseniova nemá smysl. Nelíbí se mi zasypávání veřejných ploch u cest drceným kamenem. Vím, byla to móda. Dal bych tam trávu.

170.     Zásadní bude i kontrola dodržování rychlosti a správného parkování

171.     Velmi vítám snahu o změnu a držím nám všem palce!

172.     Začněte se věnovat něčemu smysluplnému, a ne věčnému šikanování motoristů

173.     Nejen v této lokalitě, ale všude zpomalovací pruhy, sloupky v obloucích chodníků. Doplnit.

174.     Řešte dostatek parkovacích míst pro rezidenty!!!! To je co obyvatele Žižkova trápí!!!!

175.     K bodu 13: zřízení chodníku na úkor parkovacích míst nepovažuji za smysluplné ze stejných důvodů, které uvádím k bodu 10. Je pravda, že mezi parkujícími auty se pomalu nedá kam šlápnout, protože tato místa mnohokrát slouží jako WC, ale chodník toto podle mého nevyřeší a jeho využití vidím jako sporné.

176. ???????????????????????

177.     Jestli se potřebujete nějak realizovat, tak si tam dejte ty cedule na 30, protože rychleji stejně už dnes nikdo nejezdí, ale už prosím nesahejte na parkování, protože to je problém číslo jedna, alespoň pro tu střední třídu, která tu ještě zbyla, a pro těch pár provozoven a kanceláří, které nezabily modré zóny – je to přístup pro jejich zákazníky. Celou tuto oblast jste před časem znepřístupnili pro vjezd z Jana Želivského do Jeseniovy, zvětšili jste kolony na Jana Želivského – vnitřním městském okruhu - nižší průjezdností kolem nových ostrůvků. Obrátili jste jednosměrky tak, že z Roháčovy na Hartigovu se mezi Černínovou a Rokycanovou nelze dostat, což je až 2x500m najetých zbytečně navíc. Čím méně toho spácháte, tím pro lidi tady lépe.

178.     Díky za tuto iniciativu. Zklidňování dopravy je zde zcela na místě

179.     Oceňuji snahu rozvoje cyklo dopravy, ale obávám se, že jde špatnou zbytečně těžkou, vzdorovitou a obyvatelům nesrozumitelnou cestou, uvědomuji si, že jde asi o specifikum českého zákona, a chodníky nejsou ve vlastnictví obce, a tak se postupuje od zcela chybné základní teze, zkuste uvažovat zda by se nemělo kolo dělit o prostor s chodci, ne auty, resp. chodci+kolo ubírat prostor autům společně, přitom prostor často je, jen prostor na chodníku vyznačit, i jednosměrný, je to zcela srozumitelné a nízký počáteční provoz umožňuje adaptaci… postupuje se opačně a některé úpravy jsou dle mého zcela kriminální, nejen že nejsou pocitově bezpečné, ale byla promarněna šance při rekonstrukcích zvolit radikálnější, která prostě na Konevove ul. nemůžete mít sdílený prostor a křížení s auty v Olšanská na Olšanském náměstí je doslova vražedné a překvapuje mě, že je vůbec legální tohle vyznačit, na stejnou věc na Hlávkově mostě někdo jednou umře .. Silnici lze sdílet vč. jízdy v protisměru v klidových částech a lá zona 30… jinde tam pak nejezdí nikdo nebo jen ti neostřílenější a nejmilitantnější cyklisté, řidiči jsou naštvaní a celé to budí dojem mrhání peněz, i když úmysl byl asi dobrý, Já bych hrozně chtěl aby se to povedlo, ale obhajovat to co vidím nemůžu a je mi z toho smutno… jsem pevně přesvědčen, že by se na kole dopravovalo až překvapivé množství lidí, ale první věc musí být infrastruktura pocitově bezpečná a smysluplná, nikdy se nemůže stát, že pruh najednou skončí nebo Vás navede do aut… stačí se zamyslet proč vám po chodníku jezdí koloběžky i kola a proč jsou projekty typu BeRider odsouzeny k zániku, vemte děti na projížďku a zeptejte se jich kudy by jely a delějte to podle nich, zajeďte se projet do Amsterdamu… Nevím, jestli někdě tajně visí koncepční plán, mapa kde je jasně určeno odtud-sem chceme, takto, dojet a postupně to postavíme, budou sdílené/rozšířené chodníky, hlavní síť oddělená od aut (tedy ne ta komedie na Olšanské) budete mít větší podporu i vyjednávací sílu s těmi, kdo budou části blokovat… zatím nemám úplně víru, že dožiju chvíle, kdy budu moct aspoň na P3 kolo používat, ne že bych to nezkusil…

180.     Křižovatka ulic Jeseniova x Českobratrská – zavedení značky STOP v ulici Jeseniova (velmi časté nedání přednosti zprava a vznik nebezpečných situaci). Vodorovné značení není dostatečné

181.     1. Závádění obousměrných provozů pro cyklisty v jednosměrných ulicích je nebezpečné a matoucí pro řidiče motorových vozidel obzvlášť pokud jde pouze o některé ulice a ostatní zůstávají jednosměrné pro veškerou dopravu. 2. Stálo by za zvážení celkové úpravy parteru a systém parkovacích míst v ulicích jako je např. Žerotínova ul. Na mysli mám hlavně případné zrušení "zelených" pásů šířky cca 1.2 m, které pod vzrostlými stromy jsou pouze vydupaným pruhem hlíny, kde stejně nic neroste. Místo by bylo možné použít pro šikmé stání vozidel a možná tak v některých případech vytvořit více parkovacích míst. 3. Moho ulic by si zasloužilo celkovou obnovu vozovky, vydláždění chodníků pro celkové zkvalitnění veřejného prostoru. 4. Pokácené stromy v ulicích nejsou nahrazovány novou výsadbou a uliční protor tak přichází o zeleň.

182.     díky za vaši práci.

183.     Čím méně zaparkovaných aut a projíždějících aut v této lokalitě, tím lépe

184.     Děkuju za každý vylepšení pro pohyb pěšky a bezbariérove. S kočárkem to není sranda.

185.     Neberte prosím už tak málo parkovacích míst. Chodců ani cyklistů není v této lokalitě zase tolik. Žádné nehody ani nic podobného se zde nestává. Jediné nebezpečné místo byl přechod u bývalé Raiffeisen banky (tuším) a to je již teď v opravě. Děkuji

186.     Prosím také dolní Zizkov

Login