Zdá se, že používáte prohlížeč, jenž nepodporuje aktuální technologie pro zobrazování obsahu na webu. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, jenž dnešní standardy splňuje.

Aktualizovat

Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

Přeskočit na hlavní obsah
  • Praha 3
  • Čistá trojka
  • Mobilní rozhlas
  • Antigraffity program
  • Trhy na Jiřáku
  • Pravidla podporovaného bydlení

E. KŘIŽOVATKA BISKUPCOVA/ZELENKY-HAJSKÉHO

1.          Když je snížena rychlost na 30km není potřeba mít na každé křižovatce mnoho přechodů.

2.          Přechod pro chodce by byl fantastický a mnohem bezpečnější

3.          Na rohu Biskupcova a Zelenky Hajského je nutné větší opatření, než dva sloupky. Auta tady parkují po celém profilu křižovatky, včetně předchodu.

4.          Navrhované změny vítám, je ovšem nutné je doprovodit důsledným vymáháním parkování pouze v prostoru, který je k tomu určen.

5.          Žádné, vše ok

6.          Misto musi byt bezbarierove

7.          Přecházení zde je naprosto bezproblémové, nevidím důvod zde utrácet peníze.

8.          je potřeba zabránit autům aby parkovala za plánovanými flexisloupky- v podstatě v křižovatce, což je prostor, kde aktuálně stojí auta denně. To samé na protějším rohu (druhé straně přechodu na fotografii)

9.          Bydlím tu a s přecházením problém nemám. Spíš mě překvapí cyklista . co profrčí po chodníku, tam vnímám nebezpečí více-

10.        To je úplná blbost, všichni tam přecházejí všude a jdou do prodejen a na nákup, proč by tam měl být přechod? Který chytrák to vymýšlí, ten člověk tam ani nebyl, to je úplně udělané bez průzkumu...

11.        Pokud by zde byla zona 30, nevidim nutnost vytvaret prechod. Bydlim v teto ulici a doprava zde neni husta. Stacilo by ji zpomalit a chodci by mohli komfortne prejit kdekoli. (Pozn.:Auto nevlastnim.)

12.        Určitě. Například s kočárkem se tam už nedá přejít vůbec bezpečně. Přechod je třeba a Žižkov je klasická městská čtvrt, kde je třeba upřednostnit chodce a ne auta (a to jsem sama řidič).

13.        V žádném případě žádné sloupky a žádné obousmery pro cyklisty! Zde by mě zajímalo, kde se vzalo tvrzení ze je složité bezpečně přejít místa vjezdu do domu? Propletat se mezi auty? Kdo prosím toto tvrzení dal dohromady? Největší problém je, ze zde není kde zaparkovat, ale při pěší chůzi žádný problém není. A sloupky před vecerkou jsou také nesmysl. Při nájezdu autem do ulice Biskupcova není žádný problém pro výhledu na ranní přechod pro chodce a nehrozí tak žádné nebezpečí. Pouze by bylo zbytečně omezeno zásobování obchodu.

14.        Vyvarujte se instalace plastových flexi sloupků či balisetů do veřejnéh prostoru!!!

15.        obtížné přejít pěšky

16.        Zde mi přijde přecházení v pořádku.

17.        Obecně na všech vizualizacích máte modrou čáru průběžnou skrz celou délku bloku. Bohužel to pro řidiče znamená, že tedy mohou parkovat i u stromu, kde nemají dostatek místa a trčí tak do vozovky a blokují průjezd popelářů, hasičů a dalších objemnějších vozidel (už několikrát jsem viděla popeláře couvat). Modrou čáru bych u stromu přerušila, aby bylo jasné, že se u stromu neparkuje. Naopak by se tam hodily nakreslit značky pro parkování motorek, které tak zase nebudou zabírat místa automobilům.

18.        Horký kandidát na projekt Besip nebo alespoň zpomalovací práh

19.        V úseku Žerotínova - Biskupcova by rozhodně měl smyl přechod / místo pro přecházení.

20.        Opět chybí přechody. Bylo by dobré razantně zdražit parkování a díky uvolněnému prostoru zřídit přechody a stání pro kola do každého ramene křižovatek.

21.        Nedelejte ze vseho vědu. Lidi prejdou i bez prechodu. Zejména zde v bocnich klidnych ulicich. Vy se snazite jen vse komplikovat

22.        Ano, ale nejen sloupy. To způsobí, že parkování zásobování přejde na přechod nebo chodník.

23.        Nepřehlednost

24.        Přecházím zde denně řadu let bez problémů. Vzhledem ke zřízení zóny nedává přechod smysl.

25.        Prechod pres Zelenky-Hajskeho by se hodil

26.        Vzhledem k množství chodců k/z zastávky tram Biskupocova by stálo na zvážení realizace zvýšené křižovatky podobně jako na Jeseniově/Tovačovského.

27.        Na tomto místě přechod určitě chybí

28.        problém navrhovaného řešení je nedodržovaní parkovaní v celé oblasti. Jednak před vjezdem do garáží velmi často parkuje automobil. Velmi casto se parkuje i na chodníku, případně v křižovatce. Pokud nebude přímo přechod , tak stejně skáčeme pod kola aut bez toho, že bychom viděli, že bychom byli viděni.

29.        Jak už uvedeno, zvykat si na to, že město není nafukovací ani pro auta. Město je pro život. Nikoliv skákání mezi auty. Navíc přes velká auta není bezpečné rozhlížení.

30.        Jelikož to vypadá, že v celé zóně budou ubývat parkovací místa, tak zde bych preferovala navržené řešení a nezřizovala přechod.

31.        Mene parkovani, vice stromu.

32.        Zbytečné. Tam žádné problémy nevznikají.

33.        Jste se posrali?

34.        Ano, chodec zde nema sanci prejit, prechazet u vecerky je nedostatecne reseni, ze zastavky Biskupcova do ulice Žerotinova se neda ormalne dostat, jen na konci/zacatku ulice Zelenky Hajskeho.

35.        Zas tak frekventované to tam není. Nevím zda projektant tuto lokalitu zná jinak než z papíru

36.        Nesouhlasím s oboustraným průjezdem kol. Nesouhlasím s úbytkem parkovacích míst.

37.        Co to tam u vas sedi za jelimany a vymysli hovadiny?

38.        Když už se tu neudělá přechod tak ať se tu raději nedělá nic. Přidal bych retardér na zklidnění provozu.

39.        Je třeba zakázat jízdu cyklistů po chodnících.

40.        Věřím, že zde můžeme být ambicióznější. Podporuji zřízení přechodu v této lokalitě.

41.        určitě by zde měl být přechod

42.        Auta zde jezdí z kopce celkem rychle a je otázka, jestli se to se zónou 30 výrazně zlepší. Kočičí hlavy jsou taky trochu výzvou pro přecházení. Osobně to tam vždycky nějak přejdu, musím dost koukat a občas popoběhnout, ale nechtěl bych být starý člověk nebo paní s kočárkem. Tito lidé by určitě uvítali klasický přechod. Jak bylo řečeno na procházce, ve vjezdu často parkuje auto, takže místo pro přecházení je v tomto za mě bohužel trochu nefunkční řešení.

43.        Zde opravdu chybí přechod nebo lepsi řešení než sloupky. Ale neúplná spokojenost vychází ze zavedení malé změny, která je pořád lepší než nic a stojí za úbytek parkovacích míst

44.        Místo pro přecházení ani přechod v této lokalitě není třeba.

45.        Pokud zřídit nový přechod pro chodce, tak ne v části naproti vjezdu, ale v části blíže k Žerotínově ulici. Je tam velká fluktuace lidí včetně maminek s kočárky. Zřízení přechodu by pomohlo zlepšit bezpečnost přecházení.

46.        Křižovatky se mají dát legálně přejít na všech svých ramenech. Proč tam nemáte přechod?!!Bezpečnost má být absolutní priorita!

47.        Nyní je tato lokalita pro chodce velké bezpečnostní riziko - o chodníku často nelze mluvit, velmi často je na něm parkoviště, nákladní auta zde stojí po celé šířce, za nimi na silnici další řada příčně zaparkovaných aut, za nimi silnice, po které jezdí auta velmi rychle.

48.        Prosím, nesnižujte počet parkovacích míst, už takhle mi každý den okolo páté trvá i hodinu najít volné místo. Často chodím pěšky a opravdu nemám pocit, že chodci jsou nějak omezovaní.

49.        Opravdu v teto lokalite je spatny napad s ubytkem i jednoho parkovaciho mista. Platime za modre zony a mame stale min a min parkovacich mist.

50.        Na rozdíl od parkovacích míst není další přechod potřeba i vzhledem k provozu zde

51.        Je to jedna z nejživějších křižovatek u tramvaje, přechod by byl v budoucnu na snadě.

52.        NE!

53.        Chybí přechod pro chodce ve směru do Roháčové ulice.

54.        Nesouhlasím s úbytkem parkovacích míst. Oblast se mi zdá jako klidná, nevidím problém v přecházení.

55.        Ten přechod tam chybí.

56.        Současné řešení Je dostačující, proč zase rušit parkovací místa???

57.        Chybi mi přechody nebo místa pro přecházení přes Roháčovu a Žerotínovu.

58.        Přidal bych 2 sloupky i na druhou stranu T křižovatky BISKUPCOVA/ZELENKY-HAJSKÉHO. tam parkují auta nejčastěji špatně

59.        Když se zruší parkovací místa, kde budou občané parkovat?

60.        Souhlasím, je nepříjemné zde někdy nepříjemné. Ale zóna 30 hodně pomůže.

61.        Hladký přechod k tramvaji mi přijde snad nejdůležitější z celého dotazníku. Jak se tam má moje babička s holí protahovat skrz mezery mezi auty?

62.        Jelikož bydlím v ul. Jana Želivského, opět místo dobře znám…všude chcete ubrat parkovací místa, ale ani v jednom případě neuvádíte, kde budou parkovací místa nahrazena…podotýkám, že sám v žižkovských ulicích neparkuji, mám pronajatou garáž….vracím se domů pozdě večer a vidím, jak řidiči hledají, kde zaparkovat….

63.        Kde budou ti, kteří tu bydlí parkovat? Pro koho to děláte?

64.        Vystoupení chodníkové plochy, nedělat sloupky. Zvýšená plocha křižovatky.

65.        Netřeba přechod, ulice není tak široká a rušná na to, aby se jí nedalo přejít jen tak.

66.        Dalších 5 míst? ? To už snad nemyslíte vážně, pokud by prošlo vše co tu navrhujete, už to bude skoro 50 míst bez náhrady v době, kdy už teď se parkuje kde se jen dá, protože není místo. Místo zamezení parkování kde se Vám to nehodu pomocí flexi sloupků, co třeba se zamyslet nad tím, proč někdo parkuje kde se vám to nelíbí? Řešit příčinu, ne následek. Léčit nemoc, ne příznaky.... Chci od politiků tolik?

67.        Řešení č. 14 ano - je tam opravdu málo místa na překonání vozovky, s kočárkem už vůbec ne. Řešení 15 - ne - každé parkovací místo se počítá

68.        Přechod by byl fajn - ale úbytek parkovacích míst pro zdejší obyvatele ne!

69.        Zobousměrnění ulice pro cyklisty je nebezpečné, jak už jsem psala u předchozích úprav. Opětná ztráta míst na parkování je špaté řešení.

70.        V této lokalitě není takový provoz. Přechod je zbytečný. V klidu tam projdu v jakoukoli denní dobu. Auta zde jezdí 20, žádné nebezpečí nevidím.

71.        Misto pro prechazeni je navrzene tak, ze chodec pri ceste z tramjove zastavky Biskupcova do ulice Zeroninova musi prejit zbytecne prechod na ulici Biskupcova. Tam auta casto jedou velkou rychlosti a chodec tam nema dobry vyhled. Nove reseni by idealne melo chodce prevest pres ulici Zelenky-Hajskeho za pouziti jen jednoho prechodu.

72.        klidne i ubytek, hlavne at je bezbarierovy prechod

73.        Ano, bude to bezpecnejsi

74.        Vetsinu problemu z pohledu chodce lze vyresit duslednym vymahanim dopravnich predpisu, viz fotografie z krizovatky. Parkuji tam auta, ktera tam nemaji, co delat

75.        ano, přechd podpoří pěší vazby. MČ Praha 3 bych ale doporučil zřizování náhradních odkladových míst, například na brownfieldech, nebo za městem, pro lidi, kteří mají auto většinu času jen odložené (sám k nim patřím) v německu je to běžné. jinak bude těžké tyto projekty prosazovat

76.        Pět parkovacích míst je příliš vysoká cena za vzniklý přechod. Myslím si že přechod zde není natolik nutný.

77.        Zlepšení možnosti přejít ulici Zelenky-Hajského směrem od Biskupcovy k Žerotínově.

78.        Místo jednoduššího řešení snížit počet parkovacích míst hledejte cestu kam s auty residentů. Je problém s parkováním, kdy rezidenti nemají kde zaparkovat a dalším sebráním parkovacích míst se situace jen zhorší .

79.        Zde by 30 vyřešila bezpečnost při přecházení i bez přechodu. Myslím, že chodník před Zelenky Hajského 8 a 10 je dost široký, aby se umožnilo autům parkovat šikmo, jako v horní části ulice. Zaparkovat v ZH je totiž většinou řehole. A chodců tam davy nejsou. Jsme více chodci, než motoristé, situaci tam dobře známe. Jinak ZH je pěkně vymačkaná od odklonových autobusů, kostky na ZH×Jeseniova v havarijním stavu.

80.        Ubytek mist rozhodne ne, vzdyt ty lidi objizdi uz ted celou oblast, aby meli kde zaparkovat. A novy prechod k cemu? Kvuli neustale parkujicicm Vietnamcum nobl autum na chodniku, ci na prechodu, tam stejne na silnici neni videt a mestakum je to jedno.

81.        Je pravda ze zde není přechod a s kočárkem mám problem přejít vozovku. Úbytek 5 míst mi přijde ale hodně, protože už tak je těch míst k parkovani malo. Uvítala bych opravu vozovky v ulici Zelenky Hajskeho, která je v dezolatnim stavu!

82.        Zde není pro chodce problém silnici přecházet, provoz je minimální. Úbytek parkovacích míst je daleko závažnějším problémem.

83.        nešahejte na parkovací místa. aut nebude ubývat, a již teď je problém zaparkovat. Až vymyslíte kompenzaci za ztracená místa, rád si návrh znovu přečtu.

84.        Nevnimam žádný problem v absenci prechodu

85.        Jako jo, ale! Prosím, lidi chodí nejen směrem do Rohačovy, ale i do Žerotínovy! Řešení bych tedy udělal symetrické i pro mě tento proud lidi! Prosím prosim, i tam se lidi tlačí mezi auta..

86.        Velký úbytek parkovacích míst!

87.        jak nahradite parkovaci mista? prechodu je dost

88.        Souhlasím, není lehké přechod navrhnout, obecně si spíš myslím, že by tam být měl.

89.        Řešení se sloupky před večerkou je zcela nedostatečné. Kdyby bylo upřednostněno, navrhoval bych alespoň další sloupky i na druhé straně přechodu přes Biskupcovu. Šířka tohoto místa často řidiče láká buďto k ilegálnímu parkování, nebo alespoň dočasnému stání (často i přímo na přechodu). Na tomhle místě si často hrají děti majitelů večerky a dalších sousedních rodin a dochází zde k nepřehledným a nebezpečným dopravním situacím.

90.        Dalších 5 parkovacích míst zmizí kvůli dvěma sloupům? Čím dál tím víc procházím anketou, získávám pocit, že z obyvatel Žižkova děláte naprosto neschopná individua, která nedokáží přejít přechod, kudy občas projede auto.

91.        Chybí mi přechod u ústí Žerotínovy, kudy děti chodí od školy na Biskupcovu, nebo aspoň nějaký lepší výhled - tady to řešíme dole u Roháčovy/do Roháčovy, ale já cítím větší potřebu výš. Nebo tam ta auta jedoucí z kopce aspoň nějak zbrzdit.

92.        Neřeší se jakákoliv alternativa parkování, ale stále se ubírají místa. Pokud nechcete bydlet ve městě (ruch, provoz, auta) jděte bydlet na vesnici.

93.        To si snad delate prdel. Parkovacich mist tu neni dost, rusit nejake je fakt kravina.

94.        Moc lidí tam nepřechází, když tam jdu je tam liduprázdni

95.        Vážně by me zajímalo, jak chcete nahrazovat parkovací místa. To nikoho z vás nezajímá, kde ty auta budou?

96.        Minimálně bychom s rodinou (malé děti) uvítali přechodové místo. Mnohokrát jsme byly nuceni ulici Zelenky-Hajského přejít před vstupem do vozovky "vykoukáváním" na provoz v ulici mezi zaparkovanými auty.

97.        No comment....

98.        Ano! Byl bych z toho upřímně nadšený.

99.        Umístění přechodu v zóně 30 vyloženě není nutné, je ale potřeba, aby byla rychlost dodržována a aby zde byly dobré rozhledy, což asi nebudou vzhledem k zásobovacímu vozidlu, které bude rozměrné a nebude přes něj vidět. Preferoval bych proto zřízení přechodu.

100.     Teď to není nebezpečné. samozřejmě pokud pomineme parkování náklaďáků SUV, . To je potom nebezpečné všude.

101.     Zábrany by naopak měly být na západní straně Zelenky Hajského, jako prodloužení ul. Biskupcova (jak pro Žerotínovu, tak pro Roháčovu) a na křižovatce, aby auta neparkovala v ní. Křižovatka na ul. Biskupcova je prostorná, ale nedá se přejít na druhou stranu.

102.     Je třeba udělat řešení podobné křižovatce u kostela sv. Anny a zahrnout i křižovatku Žerotínovy a Zelenky-Hajského

103.     Chápu nevýhodu úbytku parkovacích míst kvůli přechodu, ale kvůli mnohdy netolerantním řidičů je to zřejmě nevyhnutelné

104.     Sloupky všude v oblouku chodníku, tam parkuje dost aut.

105.     ?

106.     Přecházet se dá naprostě v pohodě právě přes místa vjezdů do domů. Sloupky jsou zbytečné, a jen zaneřádí prostor, a zhorší zimní údržbu

107.     Zcela souhlasím se zrišením parkovacích míst v ulici Zelenky-Hajského u č.p. 7, 9 a 11.

108.     Neubírat parkovací mista

109.     Bezpečné přecházení Zelenky-Hájského je tu prioritou

110.     Křižovatku neznám.

111.     Současná situace je vyhovující

112.     při odbočování autem ze Zelenky Hajského do Biskupcovy není vidět přes zaparkovaná auta, navrhované opatření by tedy situaci mohlo zpříjemnit i lidem v autech

113.     Všude auta

114.     Přechod má přednost před auty ,rozhodně prechod

115.     Nesouhlasím. Místo pro zásobování je důležité pro všechny nejen zásilkové společnosti. V místě je spousta obchodů a je třeba tohoto místa, jen si více došlápnout na večerku na rohu tohoto zásobovácího místa, protože si z toho dělá soukromé parkoviště se svou dodávkou a modrým BMW.

116.     Hlavně ať se dá přejít s kočárkem, tedy ať je prostor mezi auty dostatečný. I rozhled

117.     Zminoval jsem to jiz prochazce. V tom vjezdu parkuje auto takrka pravidelne. Myslenka skvela, ale... Reseni by si zaslouzila i leva cast chodniku. Ale chapu, ze 6 parkovacich mist se muze nekomu zdat dost.

 

 

Login