Zdá se, že používáte prohlížeč, jenž nepodporuje aktuální technologie pro zobrazování obsahu na webu. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, jenž dnešní standardy splňuje.

Aktualizovat

Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

Přeskočit na hlavní obsah
  • Praha 3
  • Čistá trojka
  • Mobilní rozhlas
  • Antigraffity program
  • Trhy na Jiřáku
  • Pravidla podporovaného bydlení

F. NOVĚ OPRAVENÁ KŘIŽOVATKA JESENIOVA/TOVAČOVSKÉHO

1.          Besip povazuji za vyrazne nebezpecny a nevhodny zpusob reseni. Jsk jsem podrobne popsala vyse. Rozhledy jsou casto vyrazne zhorseny auty, ktere stoji pred sloupky v krizovatce. Absolutne nevhodne pro zachranne sbory.

2.          Neprinasi zadny zasadni rozdil oproti puvodnimu stavu

3.          Jediné co mi na tom přijde dobře je stejná úroveň silnice a chodníku, jinak horší než před úpravou.

4.          Myšlenka je to skvělá, ale za sloupky stejně často parkuje dost aut.

5.          Diky za ni

6.          Vyhozené peníze

7.          Z Jeseniovy je pseudo-kapacitní komunikace, která začíná být velmi zatížena tranzitní dopravou. Zatímco v rezidenčních ulicích je tento typ křižovatek bez přechodů dostačující v totmo případě začíná být nebezpečný pro chodce.

8.          V poradku

9.          Je super, jen tak dále.

10.        Skvělá práce! :)

11.        Jelikož tam není “zebra”, řidiči vás stejně přejít nenechají.

12.        V souladu se současným svedením dopravy z Hartigovy je to nesmyslné, v normálním provozu budiž, ale rozhodně to neusnadňuje život chodcům na daném místě a je to zase zbytečné... zhoršuje to dovoz zboží a služeb, omezuje parkování a způsobuje větší četnost přestupků.

13.        Pořád příliš široká silnice na přecházení.

14.        Chybí alespoň trochu zeleně.

15.        Kromě jejího značného opotřebení autobusy a těžkými vozy zcela chybí u tohoto "pro chodce příznivého" řešení přechod pro chodce. Auta tedy nedávají přednost chodcům a přecházení je tedy nakonec méně bezpečné.

16.        potřebujeme více takových

17.        Není přechod pro chodce

18.        Daleko lepší, pojďme to tak udělat všude prosím!

19.        Část řidičů nechápe, že mají dát dětem na cestě do školy přednost při přecházení...

20.        Chybí zeleň.

21.        Absence stromů

22.        Málo zeleně

23.        Jo dobry

24.        Podobné řešení by bylo vhodné na křížení Hájkova x Jeseniova (namísto oboustrannného chodníku) a také na Zelenky H. x Jeseniova, kvůli přístupu do parku. Ten ale bude vyžadovat více práce (odpad a častý výskyt bezdomovců)

25.        Chybi prechody. Auta maji tim padem prednost pred chodci.

26.        Výborné řešení - takhle by měly vypadat všechny křižovatky této zóně.

27.        Absentuje tu byť i jen formální náznak cyklostezky/cyklopruhů.

28.        Vyznacte prosim prechody

29.        Chybí mi opět zúžené hrdlo křižovatky, psychologicky to snizi chtíč jet rychle touto krizovatkou a chodec překoná jen malou cast silnice pri prechazeni

30.        Jediné rozumné řešení, škoda že rampy jsou opakovaně ničeny projíždějícími busy MHD.

31.        Oceňuji dlažbu místo asfaltu a litinové sloupky! Průjezdní profil mohl být užší

32.        Škoda jen nepohodlného povrchu pro chůzi.

33.        Křižovatka je přehlednější.

34.        -

35.        Zadne stromy, chybi prechody.

36.        V rohu chodníku se zapomnělo na strom.

37.        Tam bych se přecházet nebála (to je co říct! - bojím všude, i na přechodech)...takže ještě zóna 30 a pro mě ideální...

38.        mohla by být klidně ještě užší, pro větší zklidňovací efekt. a cyklostojany.

39.        Bez prechodu pro chodce temer nemozne prejit, vzhledem k blizkosti skoly a vetsimu pohybu deti bychom prechody z kazde strany od skoly uvitali…

40.        Zbytečná investice, vzhledem uzavření Koněvovy, již zvýšené křižovatky v ulici Jeseníkách jsou poškozené, nutné opravy.

41.        Jen plus ze je to opravenejsi. Ale jinak naprosto vyhozene penize. Stacil puvodne novy povrch.

42.        Chybí tu přechody a to tvoří nebezpečné situace, které mohou skončit smrtí dětí!

43.        Je třeba zakázat jízdu cyklistů po chodnících.

44.        Na vydlážděné ploše mi chybí vyznačení přechodů. Nevím, jaká jsou v tomto případě pravidla, ale myslím si, že ne každý řidič bude vnímat nájezd na vydlážděnou plochu jako důvod k tomu dát chodci přednost.

45.        Skvělé!

46.        Zvýšení bych uvítal i u dvou přechodů na začátku Jeseniový - x Českobratrská a pak u schodů na Parukářku.

47.        Tato úprava nebyla nutná. Stačilo namalovat dva nové přechody bez jakýchkoliv stavebních úprav. Vyhozené peníze.

48.        celkově nadbytek sloupků s dopravním značením. Jinak skvělé, škoda, že nepřibyly také stromy, Jeseniova je v létě opravdu horká.:)

49.        Ale stejně tam jezděj jak šílenci.

50.        je nyní bezpečnější, příjemnější

51.        Paradoxně je teď složitější křižovatku přejít. Chápu ale, že je to dáno zvýšeným provozem v důsledku uzavírky Hartigovy.

52.        Zvýšil se hluk aplikací kostek

53.        Supr, v pripadne ponechání podélné prujezdnosti Jeseiovou by bylo na snade pridat i přechod

54.        K ničemu.

55.        Jsou prahy takové, aby docházelo ke skutečnému zpomalení?

56.        Stejně jako u ul. Koldinova, má tam být klasický přechod/zebra.

57.        Kočičí hlavy kdekoliv na ulici jsou absolutní zlo (kola, kočárky, stáří lidé). Dopravně je to docela dobré, před kostelem jsou ale zbytečně zrušena parkovací místa.

58.        Protože Jeseniova je i do budoucna uvažována jako objezdová ulice pro Hartigovu, je zvláštní se dívat na autobusy MHD poskakující přes vyvýšené prahy. Jako chodci mi to v porovnáni s předchozím stavem, dle mého soudu, vyšší stupeň bezpečí nepřineslo.

59.        Úprava je skvělá, chybí mi obousměrnost pro cyklisty, hlavně v Jeseniově.

60.        velmi povedené je toto místo díky šorším chodníkům, pěkným sloupkům a rozhledu velmi nepovedené je kvůli vyvýšení přes které auta jezdí

61.        Skvěle

62.        Supr. Už jen přidat nějaký strom :) ale to je určitě velmi náročné se všemi rozvody pod zemí.

63.        Ty sloupky jsou poklad!

64.        Sjezd ze zpomalovaciho prahu by nemusel byt tak prudky, je to jednosmerna krizovatka tzn prudky sjezd je zbytecny a pro ridice neprijemny

65.        Nevyhovuje mi absence zeleně (na Jeseniově obecně)

66.        Bez připomínek…

67.        Zrušení přechodu pro chodce a náhrada zpomalovacím, ale velmi nízkým nájezdem dělá z této křižovatky v podstatě smrtelnou část cesty do školy v Žerotínově ulici. Auta zpomalovací nájezd a sníženou rychlost zcela ignorují.

68.        Snažší zajíždení s motorkami a těžkými elektrokoly na chodník k plánování další cesty.

69.        Bez těch sloupků by to bylo vzdušnější.... Nemají význam, chodce neochrání, vždyť stačí jen drcnutí a vyvrátí se ? tunel na peníze, nic víc... Když už se chce chránit chodce, stačilo by, aby podél krajů, co jsou sloupky, byl udělán vyvýšený obrubník, tím by se fyzicky oddělila vozovka od chodníku, ačkoliv by stále byl chodník a vozovka v jedné rovině. Výška obrubníku například 30cm již bezpečně ochrání chodce, přitom nebude působit rušivě jako ty sloupky

70.        nejsou tam přechody pro chodce, chodci se motají v provozu

71.        Výrazné zvýšení hluku v okolí tím, že je na křižovatce dlažba místo asfaltu. Navíc v křižovatce je špatně položený poklop, který při přejezdu bouchá. Každá dodávka, která má na korbě zboží při přejezdu zvýšeného prahu rachotí.... Velká nespokojenost!

72.        Zbytečné...

73.        Tady je to asi v pořádku.

74.        Nepřinesla vůbec nic, pouze to stalo peníze.

75.        Vypadá to hezky, auta spomalí a já mám čas přejít na druhou stranu. Jedině autobus solidně hučí když se snaží po spomalovacím prahu znovu rozjet. Přidala bych zeleň, to je jediné. V létě z toho bude dobrá výheň.

76.        vice takovych krizovatek

77.        Krizovatka vypada moc hezky Jako problematickou vidim tu dal krizovatku, ktera se delala driv a neda se poradne prejit pres silnici, musi se cekat az vsechna auta prejedou, nebo tam vlezt. To si dovolim sama, ale ne se psem

78.        Je zde v jednom místě trochu "přesloupkováno" vzhledem k umístění výdechového kuželu (šedý). Kvalita stavebních prací by mohla být lepší - viz časem postupný propad zpomalovacích prahů.

79.        Ano, je to dobré, ale toto nebyla zrovna úplně nebezpečná křižovatka. Nebezpečná je hned pod ní na Jeseninova, kde končí chodník vlevo ve směru do centra.

80.        Cista, přehledná, nutí auta zpomalit - super.

81.        Zpomalovací prahy zhoršují průjezdnost ulicí a vizuálně ji hyzdí. Nesouhlasím s jejich zavedením.

82.        sloupky jsou ošklivé a zbytečné

83.        Vešely by se tam 2 stromy.

84.        obecne dobry pocin ale nizka kvalita odvedene prace, bohuzel neni pripravena na ohromne zatizeni z duvodu oprav Konevky

85.        Chybí tam přechody pro chodce, které by jasně určili místo pro přecházení.

86.        Do obytné zóny toto patří!

87.        chybí přehod "zebra" při přechodu z jižní části Jeseniové na severní směrem ke škole Žerotínova. Za mě zásadní nedostatek, jelikož chodci (velmi často děti) nemají jasně daný přechod a auta často nepouští chodce na přejití.

88.        Lepší rozhledové úhly i viditelnost. Kvalitní urbanismus ovšem nevhodná dlažba neodpovídající pražské mozaice.

89.        Mohly přibýt stromy.

90.        Ok, už se stalo. Dál prosím podobná řešení zvažovat lépe.

91.        Je to hezké, ale přínos není takový, jaký bych čekala, řidiči ho moc nerespektují.

92.        Rezident jezdící autem si neustále ničí tlumiče, prase tam stejně pojede rychle. Navíc v noci se tím zhoupnutím osvětlí byty asi do třetího patra, což rezidenti jistě ocení. Nechápu tyhle úpravy, nad kterými nikdo nepřemýšlí.

93.        Jak jiz uvedeno vyse. Lepsi znaceni a informovanost, kdo ma jakou prednost - ridici vs. chodci

94.        Dlažba na zpomalovacím kopci už se rozpadá takže další zpomalovací opatření nejsou potřeba - stávající díry stačí.

95.        Schod je možná příliš vysoký, kloubový autobus tam škrtá podvozkem.

96.        Uvítali bychom zřízení přechodu pro chodce na této křižovatce přes ulici Jeseniova. Takové řešení je například na křižovatce Dejvická/Bubenečská - viz odkaz na foto: https://photos.app.goo.gl/E55BN8AJNqVTYWGt7

97.        Tohle vůbec nechápu. Nechápu, proč se nezrekonstruovala křižovatka Ostromečská/Jeseniova. Tam by mi to dávalo mnohem větší smysl. Ten výjezd z Ostromečské je dost nebezpečný a troubí se tu každou chvíli. To že zde zmizel přechod už vůbec nechápu. Že zmizely místa na parkovaní to už asi taky nemá cenu komentovat....

98.        Jezdím tudy často na kole a mám problém se občas bezpečně vejít když jede hodně aut (občas je ulice úplně ucpaná) s dítětem je to hodně nepříjemné

99.        Nebál bych se v nových projektech snižovat poloměry nároží a tím zpomalit vozidla při odbočování a zároveň rozšířit chodníkové plochy v křižovatce a umožnit kratší vzdálenosti přecházení.

100.     Má to smysl tam kde je větší provoz. Jinak z podobných rohů křižovatce by mohly být parkoviště pro kola a motocykly. Nebo trávníky.

101.     Je skvělá

102.     Krom povrchu zadny rozdil oproti predchozimu

103.     Sloupky super

104.     ?

105.     Jednoznačně krok k horšímu. Každé auto jedoucí Jeseniovou musí zpomalit (hluk), pak najede na práh (rána), pak hlučí po kostkách, sjede z prahu dolů (rána), a zase pak zrychluje (hluk) k dalšímu prahu o blok dál. Zkuste si to poslouchat v noci, pořád. Nevzhledné černé sloupky vytvořily jen mrtvou dlážděnou neužitečnou plochu, která se v létě rozpaluje sluncem, to už jste tam mohli dát nějaké záhony.

106.     Chybí už jen zavedení té zóny 30, auta zde někdy jezdí příliš rychle

107.     nic zásadního, koloběžkaři jsou na chodníku stále

108.     Zvýšení vozovky ke chodníku je změna k horšímu

109.     Přehlednější

110.     Je to fajn, tady se jde po chodníku super

111.     Bezpečná křižovatka na přecházení, bezbariérova a s ochranou vyhledu

Login